What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street fighter II table

Wow!!!! erg strak werk...


rklok":1uaoly1o said:
De speakers zitten in de table, daar wist ik geen andere oplossing voor, kan ze nog verplaatsen naar de bovenkant, maar erbovenop vind ik eigenlijk ook niks en aan de voorkant is geen plaats...
Misschien verwerken aan de linker of rechterzijkanten... met witte speakerkappen aan de bovenkant of zo

XLR8D van het ao forum heeft een speaker onder het panel zitten...laatste foto's van deze link.
http://picasaweb.google.de/vomitus.rect ... OPOFFCZKI#
 
rklok":3cv80nvg said:
Tated wordt een beetje lastig in deze table , dan moet ik het controlpanel naar de korte kant verplaatsen...

Taten van een table is toch gewoon de hele table 90 graden draaien? Heheheh :lol:
 
Supervet, respect, geen marquee en shmup kast :twisted: 8)
 
Prachtige cab, maar speelt dat ook wel een beetje lekker zo? Ik heb nog nooit een fighter op deze manier gespeeld.
 
binnen 30 minuten.. hmmmm prijs toch te laag aangehouden ?? :)
Op naar de volgende.....
 
rklok":2i7bit0k said:
binnen 30 minuten.. hmmmm prijs toch te laag aangehouden ?? :)
Op naar de volgende.....

Zit misschien wel een leuk handeltje in, in die cabs ;-)
 
Cageman":251ffb8r said:
rklok":251ffb8r said:
binnen 30 minuten.. hmmmm prijs toch te laag aangehouden ?? :)
Op naar de volgende.....

Zit misschien wel een leuk handeltje in, in die cabs ;-)

trust me, begin er niet aan ;) zit ook een keerzijde aan
 
rklok":wzmcafvp said:
Cageman":wzmcafvp said:
rklok":wzmcafvp said:
binnen 30 minuten.. hmmmm prijs toch te laag aangehouden ?? :)
Op naar de volgende.....

Zit misschien wel een leuk handeltje in, in die cabs ;-)

trust me, begin er niet aan ;) zit ook een keerzijde aan

Klopt, dat is de andere kant van de cab (achterkant)
 
Lol,maar ik denk dat Ronnie gelijk heeft.Als ik zoiets moet regelen ben ik binnen 14 dagen rijp voor het gesticht.
 
Back
Top