What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Starwars battlepod. (tip voor future ngc)

Waneer is de volgende event ?

Vet hoor

Beatmaster-P":140tll50 said:
Zo dan, die gaat er echt wel komen bij moi!
Wordt hier ook zo'n mini die cast versie van gemaakt dan? Vet.

Ongelooflijk vet Chris!

Wat zijn de plannen met deze cab?

Thanks guys.

@ Flay, dit gaat wel echt een project worden. Andere stickers, andere controls, pc inbouwen en waarschijnlijk project cars of een andere game draaien die goed gebruik maakt van dome scherm. Misschien wel Star Citizen i.v.m. ruimte dogfights.

Ik kies Ruimte dogfights.

p.s. MS-Flight Simulator X voor de rustige zondagmorgen ;-)

Schitterend project!
De eerste game waar ik aan denk is Gta 5 in first person mode :D

flay":2vj320xz said:
Schitterend project!
De eerste game waar ik aan denk is Gta 5 in first person mode :D

Dat is nog geeneens zo'n slecht idee, of Battlefield 4

Wooow... I was so into thr movie... Does anyone knows where we can try it? Disneyland paris maybe?

offtopic, Hawken kende ik nog niet, maar gisteren geinstalleerd (free2play), en hij is echt leuk. Mooie Gfx.
Ik werd al heel blij van het filmpje (Mechwarrior veel gespeeld). En dat dan in zo'n pod.

Viny":o654ebdd said:
Wooow... I was so into thr movie... Does anyone knows where we can try it? Disneyland paris maybe?

There is supposed to be a POD in Heijen in the leisurepark Centerparcs Heijderbos. It should be in the arcade in the corner of the plaza.

Weet je zeker dat dit gaat werken met willekeurige games? Ik stel me voor dat er rekening gehouden zal worden (in de software!) met beeldvervorming door dome projection en dat je rare verhoudingen krijgt bij dome projectie van beelden die voor een plat scherm zijn bedoeld

Het fisheye effect zit in de lens en niet in de software. Maar hoedanook komt er een pc aan te hangen zodat ik eventueel image-mapping zou kunnen doen.

Back