Da Dude":30bbul2c said:Ik heb Mach Storm dit weekend nog in zo'n pod gespeeld. Staat in Centerparks Heijdebos.
Asure":1lublxx3 said:Jinx welke periode was dit ongeveer?
Ik kwam (te) vaak in HB en kende personeel daar (kleine mannetje achter de kassa, lange vrouw met zwart haar) zelfs. Dit was wel toen de hal nog "boven" zat op de verhoging achter het 'sportcafe'. Daytona's links, 5x pinball rechts en een hele rits Royal woodies om de rechterhoek. Ik kan die hal nog steeds dromen, lekker grote biljarttafels en mad dog enzo.. Fijn park ook.
Tegenwoordig bijna overal sucky redemption crap in Cp's, dat vind ik echt wel minder.![]()
dkjr":23284sbq said:Dat Gundam pod ding had ik gespeeld in Hong Kong, heel gaaf apparaat, maar de experience zelf, vond ik wel tegenvallen. Je hebt speciale controls, en het scherm is een halve bol met een projector, that's it.