Psykick":a0lqjmp6 said:Wat bedoel je met de pinout van de monitor?
Nee. Dat is nergens voor nodig. Ontladen doe je pas als je het chassis eraf wilt halen.ChapDDR":2ye9szvo said:Dayum, dit schiet echt al op.
Kan je hem niet beter even ontladen just in case? :?:
sombetzki":117y61uq said:Zou betekenen dat ik dit weekend haar voor het eerst aan kan zetten![]()
DLX":2vf41iv8 said:sombetzki":2vf41iv8 said:Zou betekenen dat ik dit weekend haar voor het eerst aan kan zetten![]()
Als heel het noorden zonder stroom zit van het weekend, weten we waar het door komt
Succes jonge!