What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sombetzki's import bruid restauratie topic

wil je die beste man niet zo laten schrikken marco? hij heeft zich het de longen uit het lijf gewerkt om die cab gereed te maken en dan zeg je zoiets? Futari mag wel even logeren... :)

Maar ik heb natuurlijk wel de xbox versie draaien want Futari moet natuurlijk gewoon doorgaan.
en ik ben niet verslaafd hoor, ik kan stoppen wanneer ik wil. ik speel alleen voor de gezelligheid :P

ik zal straks eens wat kiekjes posten van die viletim in de windy. ziet er lekker uit. dodonpachi saidaioujou en futari xbox is dik in orde.

wjv3.jpg

I rest my case.

Dat lijkt er wel op ja. Ik zou gewoon het filter meenemen naar een bouwmarkt/electronica zaak en ter plekke kijken welke lijken te passen ;)

Klasse werk Anton! Ziet er echt fokking nice uit. Zo zie je maar dat een sitdown Naomi echt wel een vette Candy cab is!!!

Psykick":l3h2vrpt said:
Klasse werk Anton! Ziet er echt fokking nice uit. Zo zie je maar dat een sitdown Naomi echt wel een vette Candy cab is!!!

Danku! Heb altijd al van sitdown Naomi's gehouden... als t aan mij had gelegen en wat minder aan ruimte en money, waren die vorige 2 ook niet weggegaan, mja, kan niet altijd alles houden hè ;)

Back