Da Dude":3a61tkom said:Schitterende cab. Wilde Arjan die niet ook erbij?
sombetzki":2xo4xsk7 said:Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?
waiwainl":6h0eic0a said:Ook japanners verkopen graag in het buitenland :mrgreen:
sombetzki":37y8t8al said:Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?