What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sexy time container

Die Dia is echt een parel. Wss de makkelijkste cab om goedkeuring bij de vrouw voor te krijgen :)

Ondertussen heb ik ook een stel foto's van de Initial D8 genomen. Kost wat maar dan heb je wat ;)

IMG_9997.jpg


IMG_0002.jpg


IMG_0004.jpg


IMG_0005.jpg


IMG_0006.jpg


IMG_0007.jpg


IMG_9994.jpg


IMG_9999.jpg
 
Da Dude":3a61tkom said:
Schitterende cab. Wilde Arjan die niet ook erbij?

Ik zei 'm al dat de kleur van de speakers perfect past bij de kleur van de Dia maar dat argument was gek genoeg niet sterk genoeg :)
 
Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?
 
sombetzki":2xo4xsk7 said:
Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?

Hoezo, is toch gewoon commercie? Ook japanners verkopen graag in het buitenland :mrgreen:
 
sombetzki":37y8t8al said:
Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?

De cab is inderdaad uit 2014. Ziekelijk nieuwe stuff inderdaad.
Maar inderdaad zoals Waiwainl al zegt is het pure commercie. Ik zou 'm graag willen houden maar hij was pre-ordered ;)
 
Back
Top