Beatmaster-P
1CC Aspirant
naar chat? = makkelijker
michelze":1fuf0hhy said:Ik wil graag een proefritje komen maken op deze console.
Wat je gelijk moet vragen is waar de andere helft is. Misschien is die wel defect en staat hij daar nog.
Kom dan maar op de koffie hier in Esch en laat die defect hier maar uit de bus glijden .......
michelze":1pd94gxc said:Beatmaster,
Laat even weten hoe hij rijdt !!
Tegenwoordig zijn we verwent met Gran Turismo enzo. Met reflecterende bomen op de motorkap en alles wat glimt, maar in het jaar 2000 was dat even iets anders. Wat ik echt gaaf vond is dat de verlichting van het circuit op het dak van de Nascar reflecteerd. Tevens ook de merken en de realistische graphics.
Ik ben erg benieuwd hoe dit bevalt.
(is deze eenvoudig om te bouwen voor Outrun ??)
Beatmaster-P":1bvck7pa said:hehe, denk t ook, maar mijn idee was ook een gele OR2 te maken 8)
die gast heeft meer spullen, ook photoplay shit etc maar ook een hele mooie Neo kast zag ik