What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Nascar op MP

Ik wil graag een proefritje komen maken op deze console.
Hij zou zonder schade moeten zijn.
Dat idee voor een outrun !!!!!

AAAAHHHHH een gele outrun dat zou echt supertje vet zijn.

Wat je gelijk moet vragen is waar de andere helft is. Misschien is die wel defect en staat hij daar nog.
Kom dan maar op de koffie hier in Esch en laat die defect hier maar uit de bus glijden .......
 
Over 3 maanden zijn er denk ik minimaal 4-5 Outrun 2 conversies voltooid hier in NL ^^
 
hehe, denk t ook, maar mijn idee was ook een gele OR2 te maken 8)

die gast heeft meer spullen, ook photoplay shit etc maar ook een hele mooie Neo kast zag ik
 
michelze":1fuf0hhy said:
Ik wil graag een proefritje komen maken op deze console.

Wat je gelijk moet vragen is waar de andere helft is. Misschien is die wel defect en staat hij daar nog.
Kom dan maar op de koffie hier in Esch en laat die defect hier maar uit de bus glijden .......

geen probleem natuurlijk, door jouw topic had ik m uberhaupt gevonden :D

ik zal t vragen, waar de andere helft is
 
Beatmaster,

Laat even weten hoe hij rijdt !!

Tegenwoordig zijn we verwent met Gran Turismo enzo. Met reflecterende bomen op de motorkap en alles wat glimt, maar in het jaar 2000 was dat even iets anders. Wat ik echt gaaf vond is dat de verlichting van het circuit op het dak van de Nascar reflecteerd. Tevens ook de merken en de realistische graphics.

Ik ben erg benieuwd hoe dit bevalt.

(is deze eenvoudig om te bouwen voor Outrun ??)
 
michelze":1pd94gxc said:
Beatmaster,

Laat even weten hoe hij rijdt !!

Tegenwoordig zijn we verwent met Gran Turismo enzo. Met reflecterende bomen op de motorkap en alles wat glimt, maar in het jaar 2000 was dat even iets anders. Wat ik echt gaaf vond is dat de verlichting van het circuit op het dak van de Nascar reflecteerd. Tevens ook de merken en de realistische graphics.

Ik ben erg benieuwd hoe dit bevalt.

(is deze eenvoudig om te bouwen voor Outrun ??)

Nou het is een JVS kast waar een Hikaru mobo al in zit (Naomi 1.5 zeg maar), je kan JVS heel makkelijk switchen
met o.a. Chihiro, Naomi 1/2 en Triforce. plug & play bijna, ik heb deze mobo's al liggen dus hij komt goed terecht.

Vwb Gran Turismo die heb ik op mn andere race cab : viewtopic.php?f=11&t=3190
maar met alle respect haalt dat t qua experience en gevoel van snelheid niet met sega arcade racers :shock:
Sega rally 3 en Outrun 2 verkies ik zwaar boven deze driving-simulator (NFS Shift 1 en 2 heeft dan nog meer arcade
gevoel en extreme sense of speed!

als ie er is, zal ik op Nozomi een thread maken waarbij ik er idd een gele OR2 van maak!
 
Beatmaster-P":1bvck7pa said:
hehe, denk t ook, maar mijn idee was ook een gele OR2 te maken 8)

die gast heeft meer spullen, ook photoplay shit etc maar ook een hele mooie Neo kast zag ik

Welk type neokast en wat wou ie er voor hebben?
 
ah dat is diegene die ook op marktplaats staat.
Vond m op de foto's niet supergoed eruit zien, voor de prijs die eraan hangt
 
Back
Top