What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA DAYTONA 2 MOD Cabinet UPDATE!

Ja was cker gezellig en was idd een proper bapthism ;)
 
Beatmaster-P":3k4bejo1 said:
Mannen, was tof vnvd!

erg gezellig en de cab is nu officieel ingereden ;-)

+1!

Ik denk dat ik op de weg naar huis ongeveer 8000 punten heb gescoord. Voornamelijk in de eerste paar bochten in Den Haag :mrgreen:
 
Zeer cool idd, echt goed getest met zn allen

nog een paar kleine aanpassingen en tis echt af,
we blijven updaten in deze thread 8) 8)
 
Beatmaster-P":v6zu5joo said:
Ken":v6zu5joo said:
Baki":v6zu5joo said:
Ik heb nog ergens een stoffen banner van 2 meter breed van Daytona 2 liggen :D
w00t! PM Send :shock:

Gaaf Baki we hebben er zoeen wel es gehad, die zijn errug gaaf!

Die PM was dan ook overbodig want die is echt niet for sale Ken. Hij hang nu niet maar dat komt wel weer.
 
Bastard!

Gisteren weer kleine racesessie gehouden bij de Beatmaster, helemaal koning.
 
Mss kan ik er wel eentje voor een leuke prijs regelen, u hoort nader ;)
 
Beatmaster,

Waar komt dat artwork vandaan? Ben aan het zoeken en kom uit in Hongarije.
Heb je de jpg van de side art gemaild en laten printen op een sticker, of zijn deze nog voorradig somewhere...

Wel een Super Wreed project !!!!! Petje af ..

// Heb diverse oude racers gehad, maar nu staat hier enkel nog een oude Dayona Twin.
 
michelze":2cfjmkwo said:
Beatmaster,

Waar komt dat artwork vandaan? Ben aan het zoeken en kom uit in Hongarije.
Heb je de jpg van de side art gemaild en laten printen op een sticker, of zijn deze nog voorradig somewhere...

Wel een Super Wreed project !!!!! Petje af ..

// Heb diverse oude racers gehad, maar nu staat hier enkel nog een oude Dayona Twin.


Vanuit Florida, ik zal je het adres wel even pm' en.

duurt even maar dan heb je ook wat :lol:
 
Update :

Sega Racing Classic (Daytona hd) komt voor psn!!

het idee alleen al dat dit hierin draait ;-)
 
moet....hebben....

Stel je voor man, iedereen van nozomi voegt elkaar toe (PSN of XBLIVE), en lekker knallen online met Daytona USA....(/wish normal en 3d optie)

gimmegimmegimme!!!!
 
jiggymf":4kvcsejc said:
moet....hebben....

Stel je voor man, iedereen van nozomi voegt elkaar toe (PSN of XBLIVE), en lekker knallen online met Daytona USA....(/wish normal en 3d optie)

gimmegimmegimme!!!!


Its official! 25 okt komt ie uit op psn!
(xblive is nog niet zeker)

Gentlemen start your engines....
 
Ik hou wel mijn hart vast...
Deze versie van dat deuntje is namelijk specifiek van Daytona USA 2001 van de Dreamcast, en dan kan ik al wel gokken wat voor release we krijgen (1 op 1 poort, geen multiplayer, geen internet play, dreamcast graphics en niet eens full screen)...

I sure hope not...(maar ook dan koop ik m gelijk de eerste minuut dat hij er staat en sluit ik me weken op ^^)
 
Back
Top