What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA DAYTONA 2 MOD Cabinet UPDATE!

Vet jongens !

Vetter dan een playseat geloof ik meteen ! Als je goed kijkt is een appel ook ronder dan een peer. 😉
 
Beatmaster-P":134460vk said:
Gewoon rooie dropveter bij de rooie :P

dit is er wel 1 die je op cruciale momenten samen moet doen en waarbij ook de creds aan ome Has 8)

Was geen makkelijke klus, maar met een beetje teamwork kom je een heel eind, uiteindelijk een vet resultaat 8)

Nu genieten :D
 
Mildoe":24g8jdlx said:
HARDCORE! Echt te vet voor woorden...is toch wel beter dan zo'n playseat ;)


ElPancho":24g8jdlx said:
Vet jongens !

Vetter dan een playseat geloof ik meteen ! Als je goed kijkt is een appel ook ronder dan een peer. 😉


FFB Brush motor is echt niet te vergelijken met consumentenmarkt sturen, zelfs niet Fanatec of dergelijke!

deze hou je echt niet tegen en dat geeft echt een extra dimensie eraan, als je gebumpt wordt door
een andere auto, dan duwt ie je ook echt goed opzij... Classic!
 
deze hou je echt niet tegen en dat geeft echt een extra dimensie eraan, als je gebumpt wordt door
een andere auto, dan duwt ie je ook echt goed opzij... Classic!

"Hoe is het eigenlijk met Pascal? We zien hem niet meer zo vaak op het forum"

"Pascal? Oh, die zit met twee gebroken polsen in de ziektewet. Wist je dat nog niet? Speelde vorige week Sega Rally en vloog toen uit de bocht"

:mrgreen:
 
Echt vet! Doe mij die maar! Toch maar eens verhuizen voor extra ruimte :)
 
Pieter post stond voor mijn deur en gaf mij.... art!

img00141201105182239.jpg


img00140201105182238.jpg
 
:shock: Jeez wat ziet dat er vet uit man, echt beter dan dat ik had verwacht. Ik kom morgen denk ik wel ff checken :mrgreen:
 
Oke, het is nu afgelopen. Ik weet niet of je morgen overdag thuis bent, maar anders tik ik wel een ruitje in.
 
Beter ga je die Daytona 2 poster vinden en mooi opnieuw inlijsten, zou echt de shit zijn.
 
sweeeet! oef.. wil wel, maar kan niet erg vroeg komen.. tot hoe laat is het te doen in huize Beatmaster-P? ;-)
 
We blijven wel speciaal op voor jou, al moet ik wel zeggen dat Pascal wel een beetje een zwakke gaylord is en soms echt gewoon ineens in slaap pleurt, maar ach wij kunnen gewoon verder racen, dus no fuss :mrgreen:
 
Zolang hij maar niet achter het stuur van de racecab in slaap valt ;-)

Ga toch wel even serieus kijken of mijn agenda het toestaat morgen..
 
Psykick":xeyrghgn said:
We blijven wel speciaal op voor jou, al moet ik wel zeggen dat Pascal wel een beetje een zwakke gaylord is en soms echt gewoon ineens in slaap pleurt, maar ach wij kunnen gewoon verder racen, dus no fuss :mrgreen:

Jij niet gelukkig, he Has :D

picsay1303905874.jpg


laat maar ff weten hoelaat vnvd etc :P
 
Back
Top