What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Run to Arcade Sticker

Mee eens. het hoefd echt niet zo cheap mogelijk.
Jij hebt er werk aan.

Ik graag een XXL kleur zwart. oversized graag ;-)

misschien wil ik er die vewlix er ook bij. ff je site checken.

scheelt weer met verzenden
 
Jezus. Dan wil ik ook wel een Daytona USA shirt. En als ik dan ga gamen bij jiggy trek ik 'm aan (no kidding :-))
 
Cageman":1mhzmz8a said:
Jezus. Dan wil ik ook wel een Daytona USA shirt. En als ik dan ga gamen bij jiggy trek ik 'm aan (no kidding :-))

En bij ELKE meet/happening ^^
 
Voor mij inderdaad:
1xNozomi/Jamma the hut shirt maat L
1xRun to the Arcade shirt maat L

Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)
 
jiggymf":1sjqakpu said:
Het zelfde geldt voor jou betreffende support van de community.
Je moet gesupport worden, gooi wat extra's bovenop de kostprijs voor jezelf, gooi er wat exra's op voor Etienne.

Iedereen blij.

(dit is overigens wel mijn persoonlijke mening, ik weet niet of de admins/mods het ermee eens zijn. Ik vind echter dat je mensen die iets bijdragen moet steunen one way or the other)

Ik hoef geen bijdrage, graag zo goedkoop mogelijk maken en graag even overleggen nog als je er iets van Nozomi op wilt plaatsen.
 
Oh ja, en dan dit.

Ik zag dat jullie Etienne met plezier willen mee laten delen, wat natuurlijk ook logisch is. Aangezien Etienne niet op dit forum bivakkeert, heb ik hem daarom even op deze topic gewezen.

Zijn reactie: "ik wil helemaal geen bijdrage, doe ze daar maar de groeten en wens ze veel plezier er mee".

Ofwel: de kust is vrij, drukken maar. :D Geen afdracht aan Etienne noodzakelijk. :D

Overigens is het design ook op vectorlib te vinden. En nog veel meer copy-right vrije art.

@Jinxz, ik zou ook op DLF de aandacht willen vestigen voor dit T-shirt, wellicht dat er een aantal mensen daar ook eentje willen hebben. Veel mensen van dat forum waren immers op eurocade en er lopen veel Nederlanders rond. Is dat akkoord? Zo ja, wanneer is de deadline, en is de genoemde prijs inclusief verzendkosten. Ook naar het buitenland?
 
Zie de prijs als een introductie prijs. Als er een aantal worden besteld wordt mijn workload per shirt kleiner.

Een daytona shirt kan makkelijk zijn. Ligt er natuurlijk aan wat erop moet. Er vanuit gaande dat je het logo erop wilt hebben komt het shirtje iets duurder uit aangezien er een groter aantal kleuren in zitten : http://www.verticalwire.com/images/uplo ... 1318017025

Met enkel de Daytona USA tekst zou het voor dezelfde prijs als de 'Run to Arcade' shirts gaan. Als je de vlaggen erboven wilt hebben kom je op 20 per shirt.

Daytona rules. In een heel grijs verleden was ik nr2 van NL in Daytona USA arcade. We speelden de 2e baan. Novice volgens mij.

Ratson":1cekus32 said:
Voor mij inderdaad:
1xNozomi/Jamma the hut shirt maat L
1xRun to the Arcade shirt maat L

Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)

Als je een Nozomi shirt wilt moet ik wel ff een OK van Ken. Misschien is er ook een high-res versie van?
Heb je van Jamma the Hut al artwork of is dat enkel een titel op een shirt? iig een leuk id om uit te werken.

ckong":1cekus32 said:
Oh ja, en dan dit.

Ik zag dat jullie Etienne met plezier willen mee laten delen, wat natuurlijk ook logisch is. Aangezien Etienne niet op dit forum bivakkeert, heb ik hem daarom even op deze topic gewezen.

Zijn reactie: "ik wil helemaal geen bijdrage, doe ze daar maar de groeten en wens ze veel plezier er mee".

Ofwel: de kust is vrij, drukken maar. :D Geen afdracht aan Etienne noodzakelijk. :D

Overigens is het design ook op vectorlib te vinden. En nog veel meer copy-right vrije art.

@Jinxz, ik zou ook op DLF de aandacht willen vestigen voor dit T-shirt, wellicht dat er een aantal mensen daar ook eentje willen hebben. Veel mensen van dat forum waren immers op eurocade en er lopen veel Nederlanders rond. Is dat akkoord? Zo ja, wanneer is de deadline, en is de genoemde prijs inclusief verzendkosten. Ook naar het buitenland?

Cool.

Ik zal ook eens neuzen op vector lib. Als iemand een ander design leuk vindt hoor ik het ook wel.

Shirts op DLF gooien klinkt goed. Qua deadline kun je best 1 Nov aanhouden.
Op dit moment heb ik nog orders open staan bij m'n vinyl leverancier dus ik zal er ff wat spoed achter zetten om op tijd de juiste kleuren aan te vullen en specifieke shirts in te kopen (als ik die niet heb liggen). Het zal dus niet direct op 1-2Nov uitgestuurd worden naar de kopers maar enkel de sluitingsdatum zijn. Het zal wss een weekje duren om de individuele shirts te maken.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de aantal shirts per order en het land van bestemming maar om het transparant te houden:
Shirt in NL : €3,50 totaal tot 2 shirt. €7,50 totaal vanaf 3 shirts
Shirts wereldwijd : €3,50 per shirt, 10 euro max (ongeacht het land van bestelling)
 
<offtopic maar tshirt related> Kon het niet laten om ff deze foto te posten die ik dit weekend heb gemaakt. Als je een streetfighter kenner bent dan herken je misschien Poongko. Een speler uit Korea die tijdens de wereld kampioenschappen in Las Vegas een perfect scoorde tegen de toenmalige wereldkampioen Daigo.
Legendarische Video hier :
Hij was in NL dit weekend en ik bedacht me ineens dat ik een shirt voor 'm MOEST gaan maken. Op Zondag droeg ie 'm en dat leverde een leuke pica:
6277506070_a15bf0daf4_o.jpg
IMG_1165s.jpg
 
Jinxz":jdwnfng8 said:
Shirts op DLF gooien klinkt goed. Qua deadline kun je best 1 Nov aanhouden.

Bedankt, ik zal het daar vanavond posten.
 
Jinxz":8mjhaz6i said:
<offtopic maar tshirt related> Kon het niet laten om ff deze foto te posten die ik dit weekend heb gemaakt. Als je een streetfighter kenner bent dan herken je misschien Poongko. Een speler uit Korea die tijdens de wereld kampioenschappen in Las Vegas een perfect scoorde tegen de toenmalige wereldkampioen Daigo.
Legendarische Video hier :
Hij was in NL dit weekend en ik bedacht me ineens dat ik een shirt voor 'm MOEST gaan maken. Op Zondag droeg ie 'm en dat leverde een leuke pica:

Haha dat shirt is echt gaaf :) (had misschien net wat meer af geweest als je yin en yang logo kwart slag had gedraaid en kleur rood/blauw had gegeven, dit omdat de vlag is van zuid korea)

wel epische pic van Poongko :D
 
Ratson":gdmrjw2b said:
Voor mij inderdaad:
1xNozomi/Jamma the hut shirt maat L, kleur zwart
1xRun to the Arcade shirt maat L, kleur blauw of bruin

Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)

Als je een Nozomi shirt wilt moet ik wel ff een OK van Ken. Misschien is er ook een high-res versie van?
Heb je van Jamma the Hut al artwork of is dat enkel een titel op een shirt? iig een leuk id om uit te werken.

Als het goed is heeft Psykick een grappig logo met art van Jamma the Hut. Als Ken het goed vind dat er Nozomi op shirts komt wil ik graag Jamma the Hut en Nozomi op 1 shirt.
Ik hoor het wel als het zo ver is.
 
Ratson":1l71lxui said:
Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)

Getailleerd roze S shirt is geen probleem. Ze zijn wel 5 euro extra.
 
Jinxz":1rr6mdoi said:
Ratson":1rr6mdoi said:
Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)

Getailleerd roze S shirt is geen probleem. Ze zijn wel 5 euro extra.

Daar had ik al rekening meegehouden, geen probleem. Bedankt.
 
Jinxz":2u2ncr6r said:
Shirts op DLF gooien klinkt goed.

OK, net gedaan. Nu maar hopen dat er meer dan 10 orders komen in totaal. Moet wel lukken.
 
Da Dude":drcn32x4 said:
Zo niet, wil ik er wel 2.

p.s. kindermaten? kan dat ook?

Kindermaten zijn ook geen probleem. Enige kanttekening is dat ik ze niet gebruik in m'n reguliere handel en daarom nooit op voorraad heb of zal nemen. Voor de inkoopactie geen punt maar losse bestellingen daarna zijn een stuk moeilijker. Dus kindershirts graag voor 1 Nov.(*edit) bevestigen.
Alle genoemde kleuren zouden leverbaar moeten zijn. Alleen bruin is khaki kleur bij kindermaten.

Hier de maten tabel :
_wash_label_kids.jpg
 
Back
Top