Oh ja, en dan dit.
Ik zag dat jullie Etienne met plezier willen mee laten delen, wat natuurlijk ook logisch is. Aangezien Etienne niet op dit forum bivakkeert, heb ik hem daarom even op deze topic gewezen.
Zijn reactie: "ik wil helemaal geen bijdrage, doe ze daar maar de groeten en wens ze veel plezier er mee".
Ofwel: de kust is vrij, drukken maar.

Geen afdracht aan Etienne noodzakelijk.
Overigens is het design ook op vectorlib te vinden. En nog veel meer copy-right vrije art.
@Jinxz, ik zou ook op DLF de aandacht willen vestigen voor dit T-shirt, wellicht dat er een aantal mensen daar ook eentje willen hebben. Veel mensen van dat forum waren immers op eurocade en er lopen veel Nederlanders rond. Is dat akkoord? Zo ja, wanneer is de deadline, en is de genoemde prijs inclusief verzendkosten. Ook naar het buitenland?