What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

ruderudie":27y8az44 said:
Staat ie los in die hele ghetto-blaster opstelling?

Hij staat er vast opgemonteerd, maar is er wel makkelijk af te halen. Ik denk dat hij voor een beurs of zo gebruikt is, scherm is perfect weinig draaiuren

Voor het eerst een Sega New Net City open, ook een stak beeld zeg!!

Newnet.jpg

Stikjaloers wordt ik van zo'n scherm. Als een klein jongetje. 😉 Echt cool zo'n echte NNC. 8)

Ik zie nog genoeg ruimte open voor meer machines richting NL! ^^

Is deze foto vanuit de ingang van de container genomen?
Dan zit er wel allejezus veul in ><

Mochten er dozen van onderdelen of whatever inliggen met een SEGA logo erop dan houd ik me aanbevolen...Spaar alles waar sega op staat, ook lege verpakkingen/dozen :p

jiggymf":29o2fabb said:

Mochten er dozen van onderdelen of whatever inliggen met een SEGA logo erop dan houd ik me aanbevolen...Spaar alles waar sega op staat, ook lege verpakkingen/dozen :p

heb je de SEGA AGES handdoek en tandenborstel? :mrgreen:

jiggymf":3qmav5ot said:

FREAK!!! :)

Gameroom Muurkleed met een mooi printje :)
Ik hou nou eenmaal van vreemde dingen en al helemaal retrogame gerelateerde.

Back