ruderudie":27y8az44 said:Staat ie los in die hele ghetto-blaster opstelling?
Hij staat er vast opgemonteerd, maar is er wel makkelijk af te halen. Ik denk dat hij voor een beurs of zo gebruikt is, scherm is perfect weinig draaiuren
ruderudie":27y8az44 said:Staat ie los in die hele ghetto-blaster opstelling?
jiggymf":29o2fabb said:Is deze foto vanuit de ingang van de container genomen?
Dan zit er wel allejezus veul in ><
Mochten er dozen van onderdelen of whatever inliggen met een SEGA logo erop dan houd ik me aanbevolen...Spaar alles waar sega op staat, ook lege verpakkingen/dozen![]()
jiggymf":3qmav5ot said:Is deze foto vanuit de ingang van de container genomen?
Dan zit er wel allejezus veul in ><
Mochten er dozen van onderdelen of whatever inliggen met een SEGA logo erop dan houd ik me aanbevolen...Spaar alles waar sega op staat, ook lege verpakkingen/dozen![]()
Ratson":2bj74278 said:First dips voor dat Capcom kleed als je hem gaat verkopen![]()
Nee, dit dan:rklok":3oyi99lt said:FREAK!![]()
goatboy":3oyi99lt said:Stikjaloers wordt ik van zo'n scherm. Als een klein jongetje.Echt cool zo'n echte NNC. 8)
Cageman":1e9yl19h said:Nee, dit dan:rklok":1e9yl19h said:FREAK!![]()
goatboy":1e9yl19h said:Stikjaloers wordt ik van zo'n scherm. Als een klein jongetje.Echt cool zo'n echte NNC. 8)
![]()
rklok":184y8pe5 said:Ratson":184y8pe5 said:First dips voor dat Capcom kleed als je hem gaat verkopen![]()
FREAK!![]()
Ratson":18qgzn9d said:rklok":18qgzn9d said:Ratson":18qgzn9d said:First dips voor dat Capcom kleed als je hem gaat verkopen![]()
FREAK!![]()
Klopt, maar daarmee is de vraag niet beantwoord![]()