rklok
Shmup Veteran
Ken":2n1dvnk9 said:Hoeveel kasten zijn er uiteindelijk in Nederland verkocht van die 171?
Ik denk een stuk of 40-50....
Ken":2n1dvnk9 said:Hoeveel kasten zijn er uiteindelijk in Nederland verkocht van die 171?
Cageman":2cmqwlaj said:Beetje off-topic, maar wat ziet dit er toch goed uit, man: http://www.rklok.com/NEW/
Wanneer gaat 'ie definitief online?