What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event!

Ik zag dat Alpine Racer bij de lijst stond van de games die aanwezig zijn. Super dat hij het weer doet. :mrgreen:
Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn. :(
 
Dit was de 2e keer dat ik erbij was, en de 1e keer op de nieuwe stek.

Was erg leuk, véél variatie in games, en de "racewall" was super.
En, na alleen maar filmpjes en plaatjes te hebben gezien heb ik eindelijk eens Scud Race kunnen spelen, gaaf spel!
 
wij vonden het ook heel erg gezellig en het was leuk om mensen die ik alleen maar van het forum of FB ken een keer in het echie te zien.
Top geregeld Hasan & de nu zichtbare crew voor het mogelijk maken van dit moois.
 
Het was een super line up. Highlights voor mij:
Outrun Deluxe, perfect gerestaureerd. De pneumatische systemen werken goed. Echt heel vet om tussen het verkeer te zigzaggen. En een hele vet sound en bass. Grandioos.
Eindelijk een keer Virtua Cop 3 gespeeld. Een hele vette game.
En een paar vette battles met MKII.
Ook cool dat er allerlei console setups waren. xbox met mame, Dreamcast met typing of the dead en lekker eten. Wederom perfect georganiseerd.
 
Vet outrun deluxe, moet volgende keer echt weer eens langskomen. Zijn er nog mensen met foto's, ben herl benieuwd
 
d":3rl47vgt said:
Eindelijk een keer Virtua Cop 3 gespeeld. Een hele vette game.
TOF! Het lukt Retro Planet elke keer weer om OUT OF NOWHERE een tijdloze klassieker en/of cult game neer te zetten 8)
 
Back
Top