TOF! Het lukt Retro Planet elke keer weer om OUT OF NOWHERE een tijdloze klassieker en/of cult game neer te zetten 8)d":3rl47vgt said:Eindelijk een keer Virtua Cop 3 gespeeld. Een hele vette game.
Updated":3lb4n9c7 said:Mijn Reply voor het topic 1 April fool's event
d+3