What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 2 juli! Net voor de vakantie :)

Poep! M'n dochter is in de vakantie jarig en besloot het voor de vakantie nog te vieren... op 2 juli :( Ik moet helaas leuk doen in een ballenbak en kan er niet bij zijn.
 
Jinxz":2f0vmhnb said:
Poep! M'n dochter is in de vakantie jarig en besloot het voor de vakantie nog te vieren... op 2 juli :( Ik moet helaas leuk doen in een ballenbak en kan er niet bij zijn.

No p, next time gadget!
 
Bij deze ga ik er ook weer zijn :D
En nu komt Kaneda 2.0 (beta :P) zoonlief ook mee ^_^
We rijden met Jazsie mee :shock:

Wordt tijd dat me kleine leert hoe GEMEEN games eigenlijk waren :)
Tot zaterdag!

( edit: andere vriend heeft afgezecht had wat anders :| )
 
Ik kan helaas niet. Eind van de maand verwachten we ons tweede kindje en de vrouw heeft liever dat we wat gaan shoppen [emoji5]
 
Beetje late to the party, was er graag bij geweest, better luck next time. Enjoy guys 'n galls!
 
Het was weer top :) Miste alleen Darius DX, maarja

Zoonlief heeft zich ook kostelijk vermaakt, vooral dat tie gewonnen had met Airhockey van zijn vader :D
En doel was bereikt, hij was helemaal afgepeigerd toen we thuis waren, en sliep binnen 3 minuten ^_^

Tot een volgende keer als vervoer het toelaat :D
 
Back
Top