Jazsie":bo52rxkz said:Komst valt mee dit keer.
Kunnen we nog aanmelden ervoor?
Jinxz":2f0vmhnb said:Poep! M'n dochter is in de vakantie jarig en besloot het voor de vakantie nog te vieren... op 2 juliIk moet helaas leuk doen in een ballenbak en kan er niet bij zijn.
Psykick":1c74vqr0 said:Jazsie":1c74vqr0 said:Komst valt mee dit keer.
Kunnen we nog aanmelden ervoor?
Natuurlijk, geen probleem!