What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

het was weer een groot succes, bedankt allemaal voor het komen
en zet 24 februari 2013 vast in je agenda voor de volgende editie!

Op zondag 24 februari 2013 zal de derde editie van de Retro Game Beurs in Deurne plaatsvinden.
Met meer dan 190 tafels vol retro games is het een van de grootste retro beurzen in Europa, iets wat je dus niet mag missen!
Voor meer informatie kun je terecht op www.retrogamebeurs.nl of op onze Facebook pagina http://www.facebook.com/retrogamebeursdeurne

Deel het nieuws met al je vrienden en zorg dat je er bij bent!

De flyer is er weer, mail hem rond, geef hem aan je gameshop, Hang em op je raam, prikbord op je werk.
Hoe meer mensen hoe beter. mocht iemand op de beurs willen staan met wat spul. tafels zijn goedkoop te huren bij Xtincthed. Ik maak alleen de flyer, don't ask me

A4%25203e%2520editie.jpg

De nieuwe flyer is er!
Nog een maandje en de grootste beurs van Europa gaat weer los!

flyer.jpg

Met nog 7 dagen te gaan tot de grootste retro game beurs van de Benelux is het tijd om in de stemming te komen met een sfeerimpressie van de vorige twee beurzen!

jammer dat het tegelijk met Feyenoord - PSV is, anders was ik zeker langsgekomen

Ik ben ook aanwezig met een vriend. Als je twee jonge limbos van 1.70m ziet lopen, zeg maar even hoi tegen ons :)

Ik sta er met 2 tafels om wat spul te verkopen.
jullie herkennen mij wel. 2 meter lang, heel erg knap :mrgreen: , en een nozomi t-shirt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maak je niet druk, ik heb een vriendin en die vermoord me als ik zoiets doe?

Is het verstandig om wat ruilmateriaal mee te nemen naar zo'n beurs?

Chapddr":1kqq3w49 said:
Is het verstandig om wat ruilmateriaal mee te nemen naar zo'n beurs?
*mentaal plaatje van chapddr die een vibrator aanbiedt aan DaDude*

Nee die verkoop ik om marktplaats.

Maar hoe zijn de prijzen daar? Redelijk acceptabel of echt rond de webshop prijzen?
En hebben zo ook het laatste uur van die flashsales?

Ik vind de prijzen op de retrobeurs meestal hoog. Vooral voor games. Hardware (consoles) is vaak wel goed te doen. Ik heb de afgelopen jaren geen 'steals' gehad van een retrobeurs. Als ik ga is het toch voornamelijk om even wat rond te snuffelen (niet te diep inademen trouwens. Kost je 10 jaar van je leven).

Zie info Cageman. Hardware prijzen liggen goed. En games verschilt.
Nouja de pc games bij mij beginnen bij 20 cent hahaha

Ik ben zelf echt een '1~10 euro per spel'-man. Ik wist al dat het geen rommelmarkt was met moeder die de waardes van iets niet weten en het verkopen voor een euro maar ik dacht dat retrogamers onderling wel acceptabeler zouden zijn met de prijzen.

Maar wat bedoel je met hoog? Overpriced als in ebay prijzen+20% of iets boven het acceptabele van wat het echt* waard is. (*= geen ebay/webshops)

verschilt. Ps2 games kun je al voor een paar euro scoren. 3 Gamegube games voor 10,- maar ook 1 n64 voor 130,-.
Ligt aan de game, en wat ze ervan weten. Zo heb ik Super Mario World voor de snes ooit voor 4 euro gevonden terwijl de andere standjes er 10, 15 of 5 voor vroegen.

Ik passeer zondag ook eens... Je kan me gemakkelijk herkennen want ik zal een retro game t-shirt aanhebben 8)

Back