What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

ik heb er wel weer zin in. de variatie aan mensen die daar rondlopen.
van macho tot ubernerd, manwijf tot cosplayer. gewoon leuk.

Was weer super. Veel verkocht. Echt enorm. Op laatst nog mijn spullen (doos met oude pc games, en wat andere DVD's en CD's) geruilt voor Ps3 games. Meteen een stapel hardware meegegeven zoals Joypads, en TV joystickes (met 8 bit games) e.d.
Alleen gehouden wat ik net zo lief thuis in de kast hou, en dat mee naar huis genomen.
Het was ondanks het weer ook echt druk.

Ik had een doos met Power Unlimited mags mee (tot 2011), maar niemand wilde ze, todat ik erop scheef: GRATIS. Een gozer zag het toen die aan de bar zat, en was er heel blij mee. Ik ook :mrgreen:

Mijn allerlaatse handheld verkocht om half 4 (GBA-SP Tribal). Alleen degene die ik gebruik heb ik nog. emotioneel momentje zoals ieder kan begrijpen :P

Chapddr, Sp33dFr34k en Bjt nog gezien.
Jammergenoeg kon ik niet alles verstaan wat sommige mensen zeiden omdat er 2 boxen boven me hingen waar het geluid uit kwam van een voetbal wedstrijd. die ze bij de bar aan het kijken waren. heel veel gejuig en dom gelul. Maar sinds jaren weet ik wie er speelde, en dat het 2-1 werd. alleen voor wie.....

Nog een Feyenoord fan gevraagd of die een ajax xbox game wilde kopen (kon die nog waarderen ook).

Viel me ook weer op dat in Deurne meer (mooie) vrouwen lopen dan in Apeldoorn (Bonamibeurs).

Ik heb helemaal niks gekocht. Nog gestwijfeld aan de Hellgast helm van Killzone 3 (in doos zonder game) voor 20,- Maar toch maar laten staan.

Veel gelachen met mijn mede verkopers om me heen en de bezoekers. Leuke sfeer hangt er altijd.

Heb mijn hele budget daar uitgegeven(85 euro) en ik heb enorm goed gescoord. Ik zal later nog een foto plaatsen van alles.

In het begin was het enorm druk, je kon gewoon bijna nergens kijken. Maar na een uur was het goed te doen. Sommige verkopers (Infinity games en die man bij de deur) waren enoooorm overpriced maar andere waren heel goed te doen of spotgoedkoop. ( Dinocrisis 1,2 en resident evil voor 1 euro p.s.? Fuck yeah )

Qua publiek vond ik het best vet. Er zaten me wel een paar rare types tussen en 20% stond enorm naar zweet maar verder viel het reuze mee. ( Ook vrouwen aanwezig :shock:)

Heb nog even met Da Dude gepraat maar ben vast langs de rest van de nozomi gasten op de beurs gelopen zonder dat ik ze herkende etc.

Volgende keer ben ik weer van de partij.

Ondanks het slechte weer was de retro game beurs vandaag een enorm succes! Bedankt voor het komen iedereen!

8 september is de volgende editie, zet hem vast in je agenda!

Een video overzicht van hoe de beurs was:

Goed dat het zo'n succes was jongens! Props naar Xtintched natuurlijk voor het organiseren van dit geweld! Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn met wat Arcadegear ;)

Ja ik miste de arcade kasten echt. Ik had nog tegen die vriend van me waarmee ik ging gezegd dat er vorige keer street fighter kasten enzo stonden maar nu konden we ze nergens vinden. Erg jammer want nadat het budget op was zijn we naar huis gegaan. De vorige keer moet er een arcade sectie komen! ( Graag met ST, 3s en AE :) )

Ah Chapddr, jouw fotootje komt me wel bekend voor (ik stond er ook, zat een blonde dame langs me, 1e kleine hok aan de rechterkant).

Aangenaam Robin! :)

Het was wel een leuke dag. Uiteindelijk 1 spel gekocht. M'n doel was een 1e generatie Mega-CD en eventueel een PC Engine GT maar ik heb geen van beiden kunnen vinden. Mooie bezienswaardigheden vond ik de Vectrex consoles en de arcadestand. Het was wel even uitkijken geblazen in die straatjes met zoveel sneeuw. Vlak voor aankomst zagen wij nog een bestelbusje met lichtblauwe super mario achter theme ons rijden, volgens mij iemand van hier als ik me herinner van een vorige post.

Beste gamers en verzamelaars,

8 september 2013 vindt er in Deurne (NL) de grootste retro game beurs van Europa plaats!

Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX, Atari en Nintendo tot Playstation Neo Geo, alles kun je er vinden!
Met meer dan 200 tafels is het een dag die geen enkele retro liefhebber mag missen!

De gegevens:
- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zeilberg)
- Openingstijden: 10.00 - 16.00
- Entree: 5 euro
- Meer dan 200 tafels vol retro games!
- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne

Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: http://www.retrogamebeurs.nl

Laat iedereen zien dat jij een retro gamer bent en like onze Facebook pagina:
http://www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne

Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.
De tafels zijn 12.50 per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.

Tot de 8e in Deurne!

Altijd gezellig, al ben ik er dit jaar niet.
Mag ik wel opmerken dat de prijs van 5 euro best hoog is.
Ben je niet bang dat mensen daardoor afhaken?

De beurs wordt steeds groter en de kosten ook steeds hoger..

en zeg nou zelf, 5 euro entree voor een hele dag retro games (meer dan je ooit bij elkaar zult zien) is toch niet zo gek?

Back