What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

Cool ik had vroeger een zx spectrum. Neefjes hadden en hebben nog steeds een Philips Videopac. Als er weer eens een reunie is of iets dergelijks gaan we daar altijd hardcore op spelen an lachen! Dat ding doet het niet helemaal 100%, dus af en toe een tikkie geven hoort er bij.
 
Ik ga zondag ook even, hoop er vroeg te zijn en de drukte en lijfgeuren voor te zijn. Altijd met een vriend van me, die verheugd zich altijd een week lang op een beurs :). Staat Nozomi er ook met arcade goodness??
 
Nope helaas niet, met de Nozomi meet, Eurocade afgelopen weekend en dit weekend mijn verbouwing c.q.verhuizing was dit event me iets teveel helaas. Had er op zich wel zin in gehad. Veel succes Sjoerd!!
 
Ik sta op de beurs, om me verzameling uit te dunnen.
Veel Handheld games, en pc games. en wat ander spul waar ik op uitgekeken ben.
Ik sta samen met RetroKings.nl in de grote hal.
 
Zo, kaartjes zijn klaar:

IMG_1080.JPG
 
Veel plezier in Deurne... beetje ver weg voor mij helaas... was er vorig jaar wel, maar ik zoek toch meestal Famicom/Super Famicom/Japanese spul wat daar niet echt lag...
 
Net terug van Deurne. Leuke dag gehad. Toppunt is dat ik op het laatste moment nog een verkoop heb afgsloten en die gast was al aan het inpakken en was een master system aan het opruimen. Ik zag dat die cartridge slot wat anders was. Een Japanse! Had die gast net voor 70 euro met 30 games gekocht. Wuuuuuuuuuuuuuut!
Damn. Ik heb hem meteen 100 euro geboden, maar hij zei terecht: nee.
Topgelegenheid, wc´s, eten, drinken alles aanwezig. Toporganisatie. Klasse.
 
Voor het eerst een eigen stand gehad op een retrobeurs.
Al had ik niks verkocht. Had het niet willen missen. Stond tussen een leuke club mensen en samen met het team van retrokings.nl.
Wat een leuke lui zijn dat. Enorm veel gelachen, en nog een leuke ruil mee gedaan.
Me kids er weer 8 vette gba games bij.

Best veel verkocht nog. Nog wat forummembers gezien.
Topdag :mrgreen: :D :mrgreen:

Volgende keer ben ik er weer bij. En voor volgende week alweer flyers mailen.
 
Een Duitser kocht een gameboy boosterboy bij me.Omdat hij hem zo enorm lelijk vond, dat ie em moets hebben. EPIC... :mrgreen:
 
Ook nog geweest gisteren, mooie grote beurs, helaas weer bij 80% van de stands overpriced troep. Nog aan een verkoper gevraagd wasrom Brawl Brothers in videoband/theek hoes 50e moet kosten en castlevania 4 in verrot doosje 60e...zeldzaam zegt ie haha, ga toch weg man. Maar pasr kraampjes met mensen die relaxte prijsjes hadden of waar je wat kon afsnoepen. Voor 12 weg ivm smellyness, heet daar, niet normaal dus al die ongelikte beren begonnen al snel te meuren. Blijft schitterend, helaas mis ik de volgende denk ik...
 
Ja klopt, ga ik misschien nog ff heen.
ligt aan wat de planning is. de 20ste ben ik 10 jaar getrouwd.
duss kan ook een family weekend worden.

24 februari is de 3e editie. zal het minder meuren. Is in de winter. 😉

Thuis was het als of ik een laag vasiline van me afdouchte.
Enorm heet was het op laatst. Maarja als het buiten al 30 graden is. ga je vanzelf meuren. Ik heb maar 1x iemand die echt stonk naar oud zweet bij me stand gehad. Dat viel niet mee. maarja als je er de hele dag in staat, merk je het ook niet meer.

Genoeg over l'eau du gamenerd van channel.

Er zijn zelfs een paar leuke vrouwen gesignaleerd.
Dat is een positieve vooruitgang. 1 kocht een Game Boy color bij me. Goed bezig
Retro game Girlz. De bestonden een paar jaar geleden amper. En nu kom je ze steeds vaker tegen.

Nu nog boothbabes en dakramen die open kunnen, en dan wordt het echt wat :P
Dus Sjoerd. regel dat, of wordt de entree dan een tientje.
 
Mijn kleine maar overvolle tafel:

IMG_1104.jpg


Uitzicht achter mij (ik zat vlakbij de bar):

IMG_1106.jpg


Gekocht voor me kids:

IMG_1107.jpg
 
Back
Top