What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

R2's Gameroom

R2-2D

1CC Aspirant
Paar video's van mij kleine , maar fijne gameroom zoals hij was en zoals hij nu is:


1.0 :


En 2.0 (zoals hij nu is).


Mijn crossbox in actie! Deze heb ik via het franse forum neo-arcadia verkregen via forumlid "stickcross".
Zeer goede mame pc ,scanlines, snelle en overzichtelijke interface, alle cave games behalve saidoujou. Ik heb er ook een horizontale ssd bij, zeer handig met de egret aangezien de monitor binnen een paar minuten gedraaid is. Het verschil in pcb en mame is niet meer zichtbaar.

 
Gaaf hoor! Mooie setup zo!

2.0 is wat relaxder dan je 1.0 setup.
Ik mis alleen de NAC in 2.0, kan dat?
 
Geweldig man, mooi gamehock. Hoeveel schermen kan een mens nodig hebben 😉
Ziet er echt mooi uit. Veel zorg in de details. Top.
 
Milspex":pfufe8qd said:
heel nice, wat heb je moeten betalen voor die Crossbox?

Niet goedkoop, was zo'n 800 euro met verticale en horizontale ssd. Ik heb er een paar pcb's voor moeten verkopen. Het kon goedkoper, maar dan krijg je een pc die de nieuwere cave games niet trekt.
Maar als je zelf handig bent , kan je geloof ik zijn oudere, eerste versie van de interface downloaden en zelf een pctje er voor bouwen.
 
Machello":2b8v5hpl said:
Gaaf man, wat een hoop spullen in zo'n kamertje haha. Erg goed gedaan !

Van de vrouw mag er nu ook geen tv meer bijkomen, ze is bang dat het plafond het niet houdt. :D
 
Ziet er mooi uit kerel .
Ben ook nog steeds blij met de Pioneer .
Was het ritje naar Enschede wel waardt 😉
 
R2-2D":yfhlpexc said:
Machello":yfhlpexc said:
Gaaf man, wat een hoop spullen in zo'n kamertje haha. Erg goed gedaan !

Van de vrouw mag er nu ook geen tv meer bijkomen, ze is bang dat het plafond het niet houdt. :D

Kan me voorstellen! Wanneer is de meeting bij jou thuis :) ?
 
ziet er geweldig uit zeg, heerlijk goed gefilmd de nummer 2 ook, eerst relaxed een paar cabs en dan BAM de rest erbij, leek wel geen end aan te komen aan al die schermen. :)

vergeet je wel eens waar en wanneer je bent in die kamer of wat?
 
RoOd":2hactxjr said:
ziet er geweldig uit zeg, heerlijk goed gefilmd de nummer 2 ook, eerst relaxed een paar cabs en dan BAM de rest erbij, leek wel geen end aan te komen aan al die schermen. :)

vergeet je wel eens waar en wanneer je bent in die kamer of wat?


Hahaha , inderdaad de tijd gaat zo snel als ik in die kamer ben, tis net een tijdscapsule :P
 
Back
Top