R2-2D
1CC Aspirant
Paar video's van mij kleine , maar fijne gameroom zoals hij was en zoals hij nu is:
1.0 :
En 2.0 (zoals hij nu is).
Mijn crossbox in actie! Deze heb ik via het franse forum neo-arcadia verkregen via forumlid "stickcross".
Zeer goede mame pc ,scanlines, snelle en overzichtelijke interface, alle cave games behalve saidoujou. Ik heb er ook een horizontale ssd bij, zeer handig met de egret aangezien de monitor binnen een paar minuten gedraaid is. Het verschil in pcb en mame is niet meer zichtbaar.
1.0 :
En 2.0 (zoals hij nu is).
Mijn crossbox in actie! Deze heb ik via het franse forum neo-arcadia verkregen via forumlid "stickcross".
Zeer goede mame pc ,scanlines, snelle en overzichtelijke interface, alle cave games behalve saidoujou. Ik heb er ook een horizontale ssd bij, zeer handig met de egret aangezien de monitor binnen een paar minuten gedraaid is. Het verschil in pcb en mame is niet meer zichtbaar.