A
Anonymous
Guest
Hij speelt idd alles af, maar ik speel over het algemeen alleen USA games. Qua voordeel kan je er best wat uithalen. Het modden zelf kost best wel wat, maar aangezien nieuwe games maar ongeveer 40 a 50 euro kosten uit de USA, kan je het voordeel er redelijk snel uit halen. Daarnaast is het zeer zeker aan te raden om je PS2 zo snel mogelijk te laten modden, aangezien de PS2 nog een line-up heeft om van te kwijlen.Gungrave":312edsgh said:ShinRa":312edsgh said:Ik heb zelf mijnPS2 laten modden bij HotBit en ik kan je verzekeren dat dat de beste keuze van mij deze generatie is geweest. Ik was er 130 euro voor kwijt en ik kwam het ding brengen en halen, maar de service is perfect. Meestal is hij binnen een uur of twee klaar (ondertussen kan je Leeuwarden even verkennen) en als je hem komt halen, mag je hem in de winkel nog testen. Daarnaast krijg je er een gratis RGB kabel bij en de kerel die het doet is ook superaardig en behulpzaam. Hij geeft een jaar garantie op de chip en als er iets fout gaat tijdens het modden, krijg je een nieuwe PS2. Ik heb de Matrix Infinity er in laten zetten, wat op dit moment de beste mod chip is. Ik heb het enkel en alleen gedaan voor import, back-ups doe ik natuurlijk niet aan.
Hmm oke, klinkt goed! HotBit is dus een aanrader
Zelf woon ik in omg. Amsterdam, maar misschien dat ik eens een zaterdagje langsga ofzo. Maar hoeveel voordeel heb jij er nu uit weten te halen met die mod in prijs etc etc?
En hij speelt daadwerkelijk elke game gewoon af? JAP, EU of USA maakt dus niks uit zoals gewoonlijk?