A
Anonymous
Guest
ElPancho":2tef3lln said:Stukje verder gekomen.
De LM1881N gevonden in Nederland.
Ook de weerstand 680K gevonden. Ik heb die van 1/4 watt op het oog, is dat de goede ?
Schijfcondensator 0.1 uF gevonden. Er staat 50 volt bij, is dat goed ?
Als dat zo is kan ik gaan bestellen, alleen nog wat strip board heb ik nog nodig dan.
you got mail