What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Project Console to Jamma is begonnen, en afgerond !!!!!!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ElPancho":2tef3lln said:
Stukje verder gekomen.
De LM1881N gevonden in Nederland.
Ook de weerstand 680K gevonden. Ik heb die van 1/4 watt op het oog, is dat de goede ?
Schijfcondensator 0.1 uF gevonden. Er staat 50 volt bij, is dat goed ?

Als dat zo is kan ik gaan bestellen, alleen nog wat strip board heb ik nog nodig dan.

you got mail
 
ElPancho":1lonc8s4 said:
Stukje verder gekomen.
De LM1881N gevonden in Nederland.
Ook de weerstand 680K gevonden. Ik heb die van 1/4 watt op het oog, is dat de goede ?
Schijfcondensator 0.1 uF gevonden. Er staat 50 volt bij, is dat goed ?

Als dat zo is kan ik gaan bestellen, alleen nog wat strip board heb ik nog nodig dan.

Hoe staat het met je projectje?
 
Dankzij jouw circuitje is het een groot succes geworden. Ik wacht nu op bits en bolds om eea mooi in een projectbox weg te werken.
Results zal ik in mijn topic posten tzt, want ik heb het ongekend druk in deze periode.
Zou je btw (geen haast) eens willen overwegen om nog 4 van deze circuitjes te maken ?
Misschien is er wel meer interesse voor die circuitjes. Tzt zou ik ook verder willen met de Saturn, psx1/2 enz, vandaar mijn vraag voor meer circuitjes.
Vanavond post ik alvast even wat foto's met de "tussenstand".
 
ElPancho":pkcy9jug said:
Zou je btw (geen haast) eens willen overwegen om nog 4 van deze circuitjes te maken ?

No problem. Ik zal binnenkort wel wat onderdelen halen voor een stuk of wat circuitjes. Hoor je nog van me.
 
Back
Top