What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Cageman":24led87y said:
..... Nu maar hopen dat je de gameroom snel mag opbouwen.

De planning is, dankzij de gemeente, verschoven naar begin september. Maar goed, wat lang duurt is lekker, of zo iets.

Overigens heb ik besloten niets aan de kleine beschadiging in de side art te doen. Ik bedoel, de cab is nu 100% origineel en ziet er mint uit. Dan vind ik het eigenlijk zonde om er repro art op te doen. De enige aanpassing zal zijn dat ik een euro muntmechanisme ga installeren. Nu zit er geen muntmechanisme in en howel freeplay makkelijk is, is er echt geld inwerpen leuker. En lucratiever, bijvoorbeeld op de vrijmarkt. :D Ik weet zeker dat ik dan weer een groot deel van de aankoopprijs terug kan verdienen!

Haha, maar zonder gein, ik heb daar wel eens aan gedacht. Zet twee cabs neer, een vertikale met een vette SHMUP voor de wat ouder speler en een horizontale met een kindvriendelijke game. Geheid dat je veel belangstelling hebt en je maakt andere mensen nieuwsgierig naar deze hobby. Dit laatste is uiteraard het uiteindelijke doel, niet de cash die het opbrengt. :lol:
 
Wow! Had de foto's nog niet gespot op de vorige pagina. :shock: Ziet er top uit maar dat weet je nu onderhand wel. :) New old stock, wat een geluk! Dan ga je je ook wel afvragen wat er nog meer in die warehouses rond de wereld verstopt is.
 
Back
Top