What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Laat je die cockpit uit de UK komen of stonden er toevallig 2 van die cockpits te koop?
 
ne0":2fkdyaza said:
Laat je die cockpit uit de UK komen of stonden er toevallig 2 van die cockpits te koop?

Ik ga die cockpit zelf over een paar weken in de UK ophalen, Wordt een top weekend, ik zal tegen die tijd wel een link posten naar Dragonslairfans van mijn road trip report.
 
Gaaf. Ga je alleen voor die cockpit of neem je nog meer mee? Die kerel had nog meer leuk klassiek spul staan volgens mij. Of vraag ik nu te veel ;)
 
ne0":95dn7d2c said:
Gaaf. Ga je alleen voor die cockpit of neem je nog meer mee? Die kerel had nog meer leuk klassiek spul staan volgens mij. Of vraag ik nu te veel ;)

Zou misschien een beetje zonde zijn om voor één cab helemaal naar de UK te gaan. Ben dus wel in onderhandeling met iemand anders in de UK over cabs, ligt op de route, dus .... ?
 
Ongeloofelijk :) Jij haalt de ene na de andere classic binnen. Onze eigen Nederlandse Darth Nuno!
 
Geweldig! 8)

Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer 😉

Welke staan nu nog op je verlanglijstje?
 
almighty":21ydkrel said:
Geweldig! 8)

Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer 😉

Welke staan nu nog op je verlanglijstje?

Hou de road trips reports volgende week maar in de gaten, dit weekend wordt namelijk een bijzonder weekend.

Overigens, ik ben volgens mij één van de weinigen die zowel 'gek' is op woody's als op candy cabs. Ik kijk dan ook erg uit naar de Blasts van Ronnie. Ben echt benieuwd of er nog wat voor mij tussen zal zitten. Eigenlijk had ik die IC '09 blast nooit aan goatboy moeten verkopen. Maar ja, hij is er gelukkig wel blij mee. En misschien heb ik straks ook één of twee Blasts. Maar dan doe ik wel de E3 en de try-sinc E2 weg. Ik heb nu 5 candy cabs en dat is genoeg.
 
pooyan":7ma6ipdr said:
almighty":7ma6ipdr said:
Geweldig! 8)

Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer 😉

Welke staan nu nog op je verlanglijstje?

Hou de road trips reports volgende week maar in de gaten, dit weekend wordt namelijk een bijzonder weekend.

Overigens, ik ben volgens mij één van de weinigen die zowel 'gek' is op woody's als op candy cabs. Ik kijk dan ook erg uit naar de Blasts van Ronnie. Ben echt benieuwd of er nog wat voor mij tussen zal zitten. Eigenlijk had ik die IC '09 blast nooit aan goatboy moeten verkopen. Maar ja, hij is er gelukkig wel blij mee. En misschien heb ik straks ook één of twee Blasts. Maar dan doe ik wel de E3 en de try-sinc E2 weg. Ik heb nu 5 candy cabs en dat is genoeg.
Ben zeer benieuwd naar de volgende reportage! :)
Ik ben van sommige 'woodys' ook wel erg gecharmeerd maar helaas hier gewoon geen ruimte en dan nog maar te zwijgen over het kostenplaatje 😉
Dacht nu met de ruimte er wel 3 cabs kwijt te kunnen maar wil het ook netjes en overzichtelijk houden.

Maar als ik de ruimte (en het geld had) dan had ik het zeker net zoals jou aangepakt.Wel wat kleinschaliger maar zeker hetzelfde idee.
Ben gewoon erg onder de indruk van je roadtrips en kunt zien dat je er veel, maar dan heel veel liefde insteek en dat kan ik enorm waarderen.

Cheers!
 
Ja Erik, Ik sluit me volldeig aan bij Marc. Wat moet het fantastisch zijn om zo je hobby te beleven. Enorm bedankt voor het delen hiervan! Succes met de hunt!!
 
En weer een aantal classics binnen gehaald! :) Dat moet inderdaad geweldig zijn om het op deze manier te beleven. Je hebt zelfs een kiekje gemaakt van de tijd om 4:30 s'ochtend, Mafketel! :D

Denk dat dit wel de meest unieke verzameling classics wordt in heel nederland. Op naar het moment van de opening. Lijkt me erg gaaf om al dat moois straks in aktie te zien.
 
Mooi, mooi, die Pooyan shed komt wel vol! Hoe staat het met de plannen daarvoor? Deze zomer al een grand opening? Omdat ik zelf in '84 geboren heb ik weinig met die oude woodies (vooral de geluidseffecten van die games zijn echt killing en word ik helemaal gestoord van na een paar minuten), maar ik wil ze graag eens in real life zien. Misschien stijgt de waardering dan.

Wat dacht je trouwens van het overnemen van het galaxian theater van Nuno ;)?
 
Mooie verslagen!

Mag ik vragen wat je voor werk doet Erik, dat je naar Darmstadt moet voor je werk?

Ik kan niet wachten om wat muntjes in de cabs in "Pooyan's Retro and Candy Gaming Palace" te gooien :-)
 
Bedankt jongens voor de thums up :D

Het is ook erg leuk om te doen, alhoewel ik nu wel een beetje gas ga terug ga nemen. Dit weekend heb ik nog iets leuks voor de boeg, en dan misschien nog een tripje naar België over een paar weken.

Het wordt nu eerst tijd dat de gameshed er komt. De plannen daarvoor lopen gewoon door, planning is voorlopig dat de gameroom eind juli, augustus klaar is. Jullie zijn uiteraard allemaal uitgenodigd.

Leuk trouwens al die namen voor de gameroom, ik ben er nog niet uit. Heeft op dit moment ook niet zo'n hoge prioriteit.

Ik ben echter niet zo uniek in Nederland, ik ken inmiddels een paar andere polderjongens die een prachtige collectie hebben. Wat ik uiteindelijk wil is een gameroom met klassieke games die ik vooral erg leuk vind om te spelen, of die bijzonder zijn omdat ze zo zeldzaam zijn. Van die laatste categorie hoop ik er binnenkort een paar te scoren. Games die je echt nergens ziet. Waarschijnlijk ook games die jullie niets aan vinden (bijvoorbeeld een zwart wit game uit 1977). Daarna is het wel even welletjes.

Wat werk betreft: ik ben zelfstandig financieel interim manager, en ik kom bij een aantal bedrijven over de vloer. Ook bedrijven die bijvoorbeeld in Duitsland dochterondernemingen hebben.
 
Ik weet dat het geen prio heeft, maar als ik zo naar je collectie kijk kwam er maar een ding in mij op en dat is de "De Arcade Jungle" of "The Arcade Jungle" hehehe Dit vanwege de diversiteit aan cabs die je hebt, de hut waar het in komt en waar Donkey Kong zich vooral zal thuis voelen. Anyway het kwam in me op en zie maar wat je ermee doet, wat mij betreft wordt het "Goetheer's Behendigheidsgrot" Als het maar gezellig wordt hehe ;)
 
Prachtig al die roadtrips van je! Ik had ze al eerder allemaal gelezen en het is erg leuk om deze te lezen en vooral te zien. Ik kan al die "woodies" en klassiekers zeer waarderen!

Vraagje, Retro Gamer magazine, heb je die gewoon hier ergens in NL in de winkel gekocht? Zo ja, waar want dan ga ik er ook eens naar op zoek :D
 
Over Retro Gamer Magazine. Heb ik hier in de winkel nooit gezien, wel GamesTM van dezelfde uitgever. Ben zelf geabonneerd op GamesTM en Retro Gamer Magazine. 70-80 euro voor een heel jaar per magazine.
 
Sommige shops hebben hier wel de retro gamer...gewoon via de site bestellen voor 1 jaar dan heb je ze iedere maand gewoon thuis in de bus en is ook cheaper.
 
Back
Top