What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ha Erik, het jagen naar deze kasten is toch net zo leuk als het hebben en spelen :D
Leuk om te zien! Een echte jongensdroom zo’n arcade collectie!
Naast candy cabs ben ik zelf ook een liefhebber van woodys, ben per slot van rekening opgegroeid in een tijd dat je in de arcade hal ging gamen en toen had je alleen nog maar woodys in Nederland. Galaxian is wel een favoriet, heb ik ook nog op mijn Atari 2600 console trouwens. Lachwekkend als je het vergelijkt met de huidige generatie games maar daarom is het ook zo mooi en hebben we ook zo genoten van het shmup event van Ronnie.
Wat dacht je trouwens van Phoenix, is die nog te vinden als woody? Ook een echte klassieker wat mij betreft!
Momenteel ligt mijn interesse voornamelijk bij candy cabs en alles wat daar mee te maken heeft, komt ook omdat ik deze Japanners nog niet zo lang geleden ontdekt heb en me blijft verassen.
Het lijkt me gezellig om ook jouw gameroom (of zeg maar gerust arcade hal!) straks te komen bewonderen.

MarsMan":a2xvdl2r said:
Wat dacht je trouwens van Phoenix, is die nog te vinden als woody? Ook een echte klassieker wat mij betreft!

Thanks, inderdaad een jongensdroom, vooral straks als alles in de gameroom staat. en je bent uiteraard welkom.

Phoenix, ja, één van mijn favorieten. Ik heb in Engeland een originele cab aangeboden gekregen in erg mooie conditie, maar de verkoper wilde er GBP 700 voor hebben. Was teveel voor mij. Maar ik heb ook de originele PCB, dus ik kan de game wel spelen.

Die gravitar ziet er GOED uit man! Lang geleden ook eens gespeeld, damn wat is die game moeilijk. Hoezo huur je trouwens storage in Rotterdam? Is toch een pleuris eind weg van waar je woont?

ne0":1j9e3fgl said:
Hoezo huur je trouwens storage in Rotterdam? Is toch een pleuris eind weg van waar je woont?

Klopt, maar heb ik zo mijn redenen voor.

Ik heb de afgelopen paar dagen voor mezelf en een aantal DLF leden een group buy georganiseerd. Resultaat: gisteren 4 Galaga cabs, 2 Pac-man cabs en 4 ms. Pac-man cabs in duitsland gekocht. :D :D

Binnenkort is mijn gameroom een originele Galaga en ms. Pac-man game rijker! :)

CIMG3095.jpg

CIMG3097.jpg

CIMG3094.jpg

Voor de flipperkast fans: ik heb op het DLF forum foto's gepost van werkelijk prachtige flipperkasten: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... ic=1384.30

Pascal en Hasan, nogmaals enorm bedankt voor deze prachtige Aero City. Ik moet toegeven dat ik de Aero City’s in eerste instantie maar lelijke bakken vond, maar zoals de engelsen zeggen: you have to grow on it. Ik ben vooral erg gecharmeerd van het 26” scherm, wat eigenlijk mooier is dan een 29” monitor, het beeld is net wat ‘gedetailleerder’. Ik had dit ook al gezien bij mijn Jaleco Pony Mark III (25”), vandaar dat ik overstag ben gegaan voor de Aero.

En na wat kleine aanpassingen die betrekking hadden op de monitor (zie mijn andere topic in Arcade) ben ik nu een tevreden en happy Aero City gamer.

Foto’s:

CIMG3431.jpg

CIMG3437.jpg

CIMG3436.jpg

CIMG3492.jpg

CIMG3490.jpg

CIMG3493.jpg

CIMG3496.jpg

CIMG3497.jpg

CIMG3507.jpg

CIMG3508.jpg

CIMG3509.jpg

Yep, de Aero won vorig jaar op de meet geen schoonheidsprijzen.
Maar mooi hoor die acquired taste en laat bloeiende liefde voor deze oer-cab.

En rotated voor shmups, zeer smaakvol.

Wat onvoorstelbaar vet Erik :D

Nou ja .... bijna onvoorstelbaar dan ..... Has en Pas hebben net bij mij ook 2 minty exemplaren gedropt. Thx guys, you rock :!:

Man, man wat een schermen, sprakeloos zo mooi :o

Vet? Vet? BAGGERvet. Ziet er echt geweldig uit, Erik.

Nu maar hopen dat je de gameroom snel mag opbouwen.

Back