What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ElPancho":ichtasgu said:
Top score weer Erik. Nog wat Pork, doj en BL handel en je Cave collectie is er aardig.

Neem je nog wat mee 10-10 vroeg de Cave junk zich af ....

DOJ heb ik al. Voorlopig resteert op mijn lijstje nog DDP, Pork en Ketsui. Misschien DP ook nog.

Mijn huidige Cave collectie:

Dangun Feveron
Death Smiles (Kit)
DoDonPachi Dai Ou Jou
Esp.Ra.De
Espgaluda
Espgaluda II (Kit)
Guwange
Ibara
Mushihime-sama
Mushihime-sama Futari 1.5 (Kit)
Pink Sweets (Kit)

Ik geloof niet dat er 10-10 veel tijd is om met eigen games te rommelen, Ronnie heeft een strak programma.

Geweldige collectie Erik, zeker de vetste collectie van Nederland!
Ben zelf ook erg benieuwd naar Espgaluda II.

pooyan":hm9n9pbw said:
Mijn huidige Cave collectie:

Dangun Feveron
Death Smiles (Kit)
DoDonPachi Dai Ou Jou
Esp.Ra.De
Espgaluda
Espgaluda II (Kit)
Guwange
Ibara
Mushihime-sama
Mushihime-sama Futari 1.5 (Kit)
Pink Sweets (Kit)

Erg vet Erik, nu nog Ketsui...

Jaleco Pony Mark III

Klinkt vet hè? Is ook vet!

sinds vanmiddag heb ik een prachtige 25" candy cab in huis staan. Bedankt Ronnie, voor deze cab:

http://www.rklok.nl/pics/Cabinets/Pony1.jpg

De cab ziet er nog enorm goed uit, maar de monitor ..... Och man, daar heb ik geen woorden voor. Retestrak beeld, prachtige dunne scanlines, 0% screenburn, 0 krassen, en ga zo maar door.

Ik heb de cab even getest met Death Smiles en Pink Sweets, en de tranen schoten in mijn ogen. Daar kan toch geen consolegame tegenop, wat een plaatje 😉

De cab is ook enorm compact, met een mooi liggend beeldscherm en toch heel veel ruimte voor een PCB, meer dan in een NAC bijvoorbeeld.

Kortom, een geslaagde aankoop.

dit is echt een aanwinst. gefelicteerd!
geweldige kast vind ik. en dan ken ik hem alleen maar van plaatjes.
jammer dat ik hem niet meer even bij Ronnie kan zien.
ik denk dat Tim Vile's boardje er ook heel mooi in zal draaien.
met een 360 bv.
😉

Gefeliciteerd Erik! :D

Cab is echt een must have en ben best wel een beetje jaloers 😉
Scherm is echt super strak en niks op aan te merken, hier ga je een hoop plezier van hebben.

Cheers :)

Haha, Ik had al zo'n vermoeden. :D Gefeliciteerd Erik!! Kan me helemaal voorstellen dat je erg blij bent met deze unieke cab. Denk dat je een juweeltje gescored hebt hier. Was zelf ook erg gecharmeerd van deze cab. Veel plezier ermee!

Trouwens, Ik wil hem wel eens een keer in aktie zien als dat kan? :)

goatboy":2qr2osaw said:
Trouwens, Ik wil hem wel eens een keer in aktie zien als dat kan? :)

Dat kan, maar dan moet je even wachten tot mijn gameroom er is. De Pony gaat binenkort even tijdelijk in de opslag.

De PONY in de oplsag... of bedoel je de STAL :D
Deze cab ziet er goed uit Erik, een mooie aanwinst voor je gameroom straks! Ik kende dit model niet, best wel een grappig vorm en redelijk compact zo te zien. Gefeliciteerd!

MarsMan":1cr4yg8i said:
De PONY in de oplsag... of bedoel je de STAL :D
Deze cab ziet er goed uit Erik, een mooie aanwinst voor je gameroom straks! Ik kende dit model niet, best wel een grappig vorm en redelijk compact zo te zien. Gefeliciteerd!

Thanks, ik kende de cab ook niet, maar toen ik de foto zag in de verkooptopic van ronnie wist ik meteen dat die Pony voor mij bestemd was. Het is echt een heel compacte cab met toch een 25" haarscherpe monitor er in. En de kijkhoek is ook gewoon lekker. Echt een SCHMUP cab. Almighty heeft wat dat betreft wel gelijk, 'big' is niet altijd beautifil. en dan doel ik hier inderdaad op inches, 29" t.o.v. 26" / 25" 😉

De cab gaat maar voor een korte periode in opslag, daarna moet hij gaan shinen in mijn gameroom.

:shock: :shock: Vind het heel vet dat jij hem hebt gescoord Erik en ben blij dat deze cab in op Nederlandsche bodem blijft! Srtaks als je gameroom klaar is kan je hem lekker dedicaten!! Goeie shit ouwe!

Leipe Shit is t!

Bovenal gaaf om te zien dat je er gewoon mee bezig bent,
"indammen" is niet in ons arcade-vocabulair :twisted:

Sommigen van jullie weten inmiddels wel dat ik vorige week een mooie Star Wars cockpit game uit 1983 heb gescoord. En omdat ik in mijn gameroom een Star Wars hoekje wil inrichten, heb ik deze Pachinko gisteren bij Ronnie gekocht (klik op het plaatje voor een vergroting): Star Wars Fever

http://www.starwars.com/vault/collecting/20090520b.html

Ik moet nog wel even aan Ronnie vrgaen of de Babe nageleverd wordt. 8)

Het is een prachtig apparaat. Als je hem aan zet wordt je helemaal gek, Meer Candy kan echt niet. En er komt zoveel licht in allerlei kleuren vanaf dat ik wel een kinderdisco kan beginnen. Zal straks echt shinen in mijn gameroom.

Hier een link met nog wat pics:

http://www.sankyo-fever.co.jp/special/star_wars2/

Nu nog even uitzoeken hoe de Pachinko precies werkt hè hè.

Ontzettend leuke aanschaf!

Kwam deze op Youtube tegen:

Attract mode (indrukwekkende psychedelische disco-show :-):

Geinig!

Ah. Excuses. Leuke apparaten zijn het. Was laatst bij iemand die er 5 op een rij had staan :-) Lekkere herrie :-)

Mooie aanwinst Erik, die Pachinko's zijn echt geweldig.
Veel herrie en mooie kleuren en zeker leuk om deze in een arcade room te plaatsen.
Blijft het bij een Pachinko? of komt er ook nog een Pachislo bij?
Beide geweldig met hun eigen speelstijl :)

almighty":1bzmojo4 said:
Mooie aanwinst Erik, die Pachinko's zijn echt geweldig.
Veel herrie en mooie kleuren en zeker leuk om deze in een arcade room te plaatsen.
Blijft het bij een Pachinko? of komt er ook nog een Pachislo bij?
Beide geweldig met hun eigen speelstijl :)

Er komt er zeker ooit nog één of twee bij, waarschijnlijk ook Pachinko's.

Inderdaad mooi ding! die Star Wars, ik heb nog 1 Pachinko staan met ook een leuk thema : Virtua Fighter.

Prijs is 250 euro, inclusief 100 pachinkoballetjes

Back