A
Anonymous
Guest
ElPancho":2s6jrftk said:Goeie plannen Pooyan ! Heb je al pinballs die je zeker wilt hebben? Uit de jaren 80 of 90 of veel eerder?
Eerlijk gezegd heb ik er nog geen idee van. Het meervoud pinballs klinkt leuk, maar ik denk dat het er hoogstens 1 wordt (wacht even, dat zei ik geloof ik ook over arcade cabs :? ) Het moet dus meteen een goede pinball worden, ik denk van ergens midden jaren negentig of zo.
Maar voorlopig genoeg ge..... over pinballs. dadelijk worden we nog uit dit forum gegooid





