What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ha ha ha! Mijn Blanka is ook niet perfect, hij heeft wat beschadigingen/ imperfecties, de Ray Stanz Ghostbuster van m'n zoontje is daarentegen wel perfect.

cthulhu said:
Ha ha ha! Mijn Blanka is ook niet perfect, hij heeft wat beschadigingen/ imperfecties, de Ray Stanz Ghostbuster van m'n zoontje is daarentegen wel perfect.

De mijne is verder ook perfect behalve kleurloos vizier. Alle andere die ik heb gezien waren wel goed. I got teh rarez 🤥

Zo na een hele lange tijd hier weg te zijn geweest. Andere zaken kwamen op het pad.
Van de week was het eindelijk zover dat ik een arcade kast kon aanschaffen. Met Sp33dFr34k overlegd hij is namelijk mijn adviseur. :D
Een Sega Astro City zou voor mij een goede keuze zijn.

Toen ik dat wist met Rklok contact opgenomen en hij had er eentje staan. Paar berichten over en weer en waren eruit. Heb mij een Astro City gekocht. Dat was op maandag en gisteren werd de kast geleverd op een pallet, Goed verpakt ook.

Onderstaand de foto's. Kan alleen nog niet testen wat heb nog geen stepdown converter en een moederbord. Maar daar komt Sp33dFr34k mij van het weekend mee helpen. Heb wel al wat MVS spellen liggen die ik voorheen op mijn AES met converter speelde.
Zit wat burnin en wat een paar lichte vlekken op het scherm, maar zou zo goed als niet opvallen als hij eenmaal aanstaat.

kR9wOUU.jpg

vooONiM.jpg

UVLy5lt.jpg

NHl8cB0.jpg

Hij doet het. :)
Sp33dFr34k had wat zaken mee en de 4e button aangesloten.
Potje Neo Turf Masters gespeeld en andere games.

8ddutOW.jpg

Firehawk; Een atomiswave is ook erg leuk. Er zijn niet veel games, maar wel hele goeie imo. En de bootlegs zijn aardig goedkoop via aliexpress e.d. te krijgen

Back