What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ja kan er zeker weer effe tegen. En over 6 maanden eindelijk volledig schuld vrij na 6 jaar krom liggen.
Nacon stick voor een leuke prijs via gamemania gekocht als '2e hands' met 6 maanden garantie. Doos was nog ongeopend dus eigenlijk nieuw 😁
 
Nieuw scherm gekocht Aoc 24 inch 144 hrtz
eicPfQl.jpg

als mijn vrouw serie,s kijkt kan ik aan de andere kant gamen .
 
144hz. Dat geeft echt smooth beeld. Ik zit daar aan te denken om aan te schaffen als mijn huidige 27inch het begeeft.
Na een avond op een 144hz gegamed te hebben en thuis verder ging, toen merkte ik het pas (het verschil).
 
sinds vorige week donderdag ben ik ook eigenaar van een Vewlix.
Heeft gewoon een week geduurd voordat ik het deel , was te druk bezig met spelen :)
Met dank aan Hasan voor het mogelijk maken van mijn droom Japanse arcade

83051193_2732033853548314_8023425794317484032_n.jpg


83793855_2732033753548324_1667737811081494528_n.jpg
 
OHHHHHHHHHHHHH, Dat is wel een hele mooie. De Daimond toch?
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
 
Da Dude said:
OHHHHHHHHHHHHH, Dat is wel een hele mooie. De Daimond toch?
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
thanks man
idd de Diamond en helemaal brand spanking new uit de doos
 
Dr Doggystyle said:
Da Dude said:
OHHHHHHHHHHHHH, Dat is wel een hele mooie. De Daimond toch?
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
thanks man
idd de Diamond en helemaal brand spanking new uit de doos

Dat is wel heel gaaf. Gewoon een nieuwe :-)
 
ja man zonder vlekken van een ander :P en er zit ook een hyperspin setup in met zoveel spellen dat ik geen eens weet wat ik moet spelen.
gelukkig ook mk en tekken maar af en toe een old skool is ook weer leuk.
heb nu een custom made paneeltje dankzij Freddy met usb poorten voor de keyboard / muis en extra arcade stick en volume controle en aan uit knop voor de pc. van het weekend maar monteren en foto's delen
 
Wow dr doggystyle, dat is nog eens een mooie vewlix!!!!
Veel gameplezier. Als ik meer ruimte had, zou ik ook voor een diamond gaan (Dan het liefst een oranje)
 
dank je wel Marcosan30
ben er heel erg blij mee.
Heb inmiddels een extra paneeltje laten maken door Akuma2000 voor USB poorten zodat ik makkelijk een toetsenbordje en muis kan aansluiten en ook een extra joystick of arcadestick
en sinds gisteren heb ik de Tekken 7 artwork binnen.
zou het liefst uiteraard Mortal Kombat artwork willen hebben maar dat zou iemand custom moeten maken.
 
ik weet niet eens waar ik moet beginnen over die badeend.....

Wel een must have voor de echte fan 🤣🤣🤣
 
Back
Top