Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Gisteren bezorgd bij ons op kantoor. Niet een persoonlijke aanwinst, maar zal het wel veel gebruiken en ik denk dat het wel interessant is voor mensen hier (dadude sowieso)
Kort gezegd, hoop gedoe met hele hoop kabeltjes en adapters, speciale router etc, om de boel aan te sluiten en aan de praat te krijgen. Daarna hele hoop lag omdat blijkbaar het send/receive kastje gericht moet worden op je VR locatie, maar als dan alles eindelijk werkt is het perfect.
Geen vertraging, gewoon hoge framerate met goede respons wat je gewend bent, maar niet gehinderd worden door de kabels die van je hoofd naar de pc lopen. Een kwartiertje in VR en je zit er helemaal in, wat met kabels nog wel eens fout ging omdat je dan door bepaalde bewegingen weer herinnerd werd dat je aan een pc vast zat. Je hebt alleen een losse accu die je ergens aan je broek moet hangen, maar das geen belemmering imho.
Afgelopen week zelf als Pieter Post opgehaald.... Ff wat anders, maar ik denk dat jullie dit wel waarderen .
Zelf ben ik Street Fighter fan en probeer zoveel mogelijk spullen hiervan te sparen. Hierbij de foto's & video van Street Fighter II Pachislo!
Met geweldige soundtracks en sound effecten.
klopt hoor, ik ben zelf ook niet van de gokkasten alleen deze model heeft mij tot aankoop gebracht. Deze heeft helaas geen LCD maar heeft zeker nog zijn charme!
Wauw, cool! Was dat kreng eindelijk weer eens op voorraad? Nadat ik bij de pre-sale naast had gegrepen omdat ik er niets van wist dat die plaats ging vinden ondanks dat ik V.I.P. lid ben heb ik het maar opgegeven.
Oh timelaps had leuk geweest, maar heb daar niet de gear voor helaas Nooit echt iets gedaan met video opnames)
Maar er zal vast wel al iemand zijn geweest met hetzelfde idee en al gepost heeft!?
€849,- MITS je geluk heb en bij Lego.com kon bestellen. Andere bronnen gaan al flink de lucht in.
Tja veel geld voor een beetje plastic. Maar hier wordt makelijk 1000+ betaald voor 25 jaar oude kasten met oude CRT's!? dus....
Is liefhebberij en hobby's kosten nu eenmaal geld