What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

06KnsBB.jpg

Akuu Gallet/ Air Gallet.

Moeilijk om te zeggen waarom ik dit spel zeer amusant vind. Het heeft zeer zeker minpunten (muziek is niet al te best en hij is extreem moeilijk), maar Akuu Gallet speelt lekker en ziet er ook goed uit hoewel sommige stages wat middelmatig zijn...de bazen zijn ook cool, op eentje na.

1+1=2 Lang voor gespaard.
knnjRmOOusPBm6zi6zhrpe3EVfwNPA43fkOGSAMDVQlIYvbcPPKGeaclydBHmT1bXnayEeRVX7eLac9aBiKxjKssJ8D6qDA4KFXeG5sXDvmXgglDBJpr-LQU-d8j3ppADlCRkgpJw0TfyFDH2yrQwpA__vtG1P0PwbxBdhOfUA9JHvq7A9NRi2nCV88C8Z26whnJI8yZ8j9gkTF9jlEKDnIIbBD8Zk-w9BB7gKDWPJkOf7Nsx9Pp_RsXhD7ZmA9p3V13ddlThERVeeFjNfO7H54_-plZrAK8SGLSq-WUn14zGETmFcGOmzTntNObvqZ8tHJAmrcu7u8YXaC9wKMmhDtJgJHMI6XDS_bbZ0PeoqfAKhAV4ese7igYfGByCS5RRK_aL3CDpFK2Va1beWko13f66SMKqh123XAaL_WUlDDPi8JVS6yS5OqAwoCxOECsGsnk1joYQpJO6eTWTPZOIth5XRJl1mpuhBHgJA1L6moZ37vEkcaNfDjVRCXjrQk42u-nG09DMP5P204p6tHMuI3MYZMRcXQ3oqx8HJw51ft4JaLOXrX7CqnSCkMOiMoaNxmmWIUlhjhH-BoGdylfCESUDTN7Y3dk1ns=w1049-h1069-no

Vandaag mijn HTC Vive binnengekregen.
De Oculus Rift gaat daarom binnenkort de deur uit (mocht iemand intresse hebben 😉).

7Ksd_YXoH-F9HsjdruV7n8SQh6uBwwYxoMkqWFelpeYRBCDwbYopNXBJyZwQAORh5DLfTdOdOPJWwhkIQvbxaTVw7aloNRnnHslRh0wJoBhK0g1I0n79CyMnpaxBT-xp44arWiiqvZHrksKNcmXAHTHkQlhp5nGtv8YjVparuF07GHHzm5v3jb48sWtS6eqPYqIA1P8qEL6DeL3TFiMRJ7PxvamvuhjEvbXRD6ZRORLqbwYNMk6FWwW_eRYCyrjUB4JJNgwtq0UpODLCIOaQFEHhhK-MtBLlDJphZQlKwfX1VvbZ_5gci4-zeMUO30tpVS1o2N-3SK4_FeAkpJw4hyAeEClXBzAfG8zspOQ3col3jVZlDCpqHYQ-Ul9qvViTjnSW64hAYNQnzgK7aK0WdE9akZl038jwL_yoQqBEh4RdRMiyJTvLEXAW8QmfbbC1fJB5R_rUUrQ2WCRLJS0xvVyeI-yiNF1waAdluTj6UkCCqZpIl1XPRH5vTQ0zw98KQ8_5mBYtQSktV6DEVUNShTEFt4zx3VCBgLHimE0GI6fd3pUDRKfsDrgoMkx7hXdmTo1LxolKKNf6TWgmZTiZtZFO7lpp3U0oxRY=w1426-h1069-no

Enjoy! Wij hebben hier ook beide liggen, maar sinds de HTC Vive ligt de DK2 alleen maar stof te happen. Grote stap voorruit qua resolutie en respons.
Ga je hoop lol aan hebben!

Tof spul, enjoy. Wat is er nu beschikbaar qua leuk materiaal wat je voor lange tijd kunt spelen? Project CARS en Assetto Corsa kun je compleet spelen, maar voor de rest nog niet zo heel veel of wel? Is er ook niet meer native support voor Oculus dan voor de HTC?

waiwainl":3e9jileo said:
Nice, hoe sluit je dat nu aan op je Vewlix?

Daar ben ik nog mee bezig ;-).

Enjoy! Wij hebben hier ook beide liggen, maar sinds de HTC Vive ligt de DK2 alleen maar stof te happen. Grote stap voorruit qua resolutie en respons.
Ga je hoop lol aan hebben!

Zeker...motion sickness is ook bijna weg. Hele zondag getest, en geen last gehad.

Tof spul, enjoy. Wat is er nu beschikbaar qua leuk materiaal wat je voor lange tijd kunt spelen? Project CARS en Assetto Corsa kun je compleet spelen, maar voor de rest nog niet zo heel veel of wel? Is er ook niet meer native support voor Oculus dan voor de HTC?

Ik mis nog wel een vette shooter als Battlefield 4. Maar je hebt software om elke game in VR te kunnen doen. Dus dat is de volgende stap.
Voor nu heb je heel veel leuke partygames. Vooral veel lol met Rick and Morty gehad, en Job Simulator. zo samen met mijn kids.

Ik zoek nog natuurfilms (niet die nee :P , maar van de oerwouden, duiken e.d.). Dat vind ik wel heel gaaf om zo te kijken.

Maar games als Elite, Project Cars (als je een stuurtje hebt), Portal 2 zijn wel erg gaaf.
Ik heb nu ook Everspace. Iets meer actie, en minder gedoen dan bij Elite. Dit zijn wel de games in VR die ik wil spelen.
Helaas domineren de partygames en puzzlegames nog wel, maar ook daar zitten erg leuke games tussen.

Leuk speelgoed :D
Ik ben aan het afwachten wat de mixed reality headsets zullen doen. Ooit getwijfeld om een mixed reality headset te kopen?

flay":2d592v0b said:
Leuk speelgoed :D
Ik ben aan het afwachten wat de mixed reality headsets zullen doen. Ooit getwijfeld om een mixed reality headset te kopen?
Daar wilde ik niet op wachten. Ik gebruik veeeeeeeel Steam, Dit was de logisch keus, nadat ik wat gespeeld had met de Oculus Rift

Stom, dat had ik kunnen weten.
pcb van killer instinct ziet er anders uit, en jij was op zoek naar deze.

Leuk man. Ik vind die game super. Nooit veel gespeeld, vrienden hadden die game niet. Moest ervoor naar de winkel om daar die game te doen. Zal hem eens op mijn JXD zetten.

Back