Da Dude":35wa287f said:1+1=2 Lang voor gespaard.
![]()
waiwainl":3e9jileo said:Nice, hoe sluit je dat nu aan op je Vewlix?
Enjoy! Wij hebben hier ook beide liggen, maar sinds de HTC Vive ligt de DK2 alleen maar stof te happen. Grote stap voorruit qua resolutie en respons.
Ga je hoop lol aan hebben!
Tof spul, enjoy. Wat is er nu beschikbaar qua leuk materiaal wat je voor lange tijd kunt spelen? Project CARS en Assetto Corsa kun je compleet spelen, maar voor de rest nog niet zo heel veel of wel? Is er ook niet meer native support voor Oculus dan voor de HTC?
Daar wilde ik niet op wachten. Ik gebruik veeeeeeeel Steam, Dit was de logisch keus, nadat ik wat gespeeld had met de Oculus Riftflay":2d592v0b said:Leuk speelgoed![]()
Ik ben aan het afwachten wat de mixed reality headsets zullen doen. Ooit getwijfeld om een mixed reality headset te kopen?