What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Asure":1vvpgvpw said:
Cageman":1vvpgvpw said:
Asure inside. Haha! Wat heb je er aan bijgedragen Alex? Geen kinderachtig stukje hardware zo te zien.
Heel veel testwerk. Heel veel hackwerk, beveiligingen en andere ongein er uit slopen. Check op cart swap afvangen zodat je direct in het service menu terecht komt. Veel dingen die de end user niet direct opvallen maar wel bijdragen aan gemak. :D
Wat supergaaf. Respect.

K405":1nkriry5 said:
Ja, snap het ook niet, PCB ziet er voor de rest goed uit, je zou zeggen het moet gewoon werken.

Bij mij doetie het nu ook, ik hou het op, los contact ergens.. :) ik heb de PCB licht gebogen, en de flatcable gewiggled en de connectors aan beide kanten aan geknepen.

Skycurser has landed!!!

AmJYHVx.jpg
Airframe doos.
RyDacqF.jpg
Airframe doos open.
9smpEtV.jpg
Inhoud.
7A4YGXc.jpg
Airframe voorkant.
HpvmDCP.jpg
Airframe achterkant.
mHsR5fi.jpg
Airframe zijkant.
CuaRb4I.jpg
Skycurser USB voorkant.
3OWUg2w.jpg
Skycurser USB achterkant.
GyLolnX.jpg
Airframe WIFI antenne.

Nice! Enjoy man!

Hoor btw wel dat meerderen problemen hebben met Skycurser en hun PSU, als de 12V ook maar 11,97 is dan heb je al kans dat ie het niet lekker doet...

waiwainl":qi7qpy5s said:
Zo, dat ziet er netjes uit zeg.
Doe je nog een filmpje met hoe het er live uit ziet enzo?

Was ik vandaag al van plan, maar met een rondspringend kind in de buurt ging dat niet zo geweldig. Morgen meer tijd voor en ben ik alleen thuis, dus een geschiktere omgeving om een filmpje te maken.

Ter voorbereiding van de Jaguar Multi SD cartridge:

Zo'n 45 controller layout cards (repro) :D

Ly0q6NYl.jpg

Qx1w6FQl.jpg

my5WUPbl.jpg

G4reOsIl.jpg

🎻

Zo komt het er dan uit te zien
atari-jaguar-controller-013-insert.JPG

Back