What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

ik ben allergisch voor het woord Belasting. :vomit:


Maarre MK Master. Wat enorm gaaf, Ik zag op FB al een tijdje deze beelden voorbij komen bij de pre-orders. En die zijn gewoon zo vet.
Laat maar zien als ze staan te shinen in die kast
 
Mini itx ryzen game system.



Amd ryzen 1600x
Amd nano
Ddr 4 hyper x 2667
Biostar mini itx 370gtn
Kraken 42x waterkoeling
Hyper x ssd 480 gb
 
Just arrived :mrgreen:

zI0tjMEl.jpg
 
PascalP":3htpzhf1 said:
Idd wel gaaf om eens mee te spelen :D

Is een lachen ding, de games zijn best wel goed. Er is zelfs een shmup :)
Maar, we wordt er wel :vomit: van als je te lang speelt.
 
Eindelijk maar weer eens een arcadespel aangeschaft, eentje die ik al een tijdje wilde hebben:

CaVJoBah9V1fFvOzwVic4ta3BavAMHD3-c-eb4W3IYIe6WF1OWlbDvGR89P8ZanmHCDc6IUaZKzfUpiAPV5SDowWu0eXKQZZHcqi7GbPGABas4l0MvbvX-a0Qr57ejG_Pqlvnsuuc1jaVLIG9cIPFaQ3IIgNKyg4iZsptyEVBXZ0SwdQydSA90r1p_uKc34M3Nh7k2QecYVogj9ew0h0kZcrzjr8HjcqIQAYi9Z3FGpALudkIvIOKU2x4y07YZs937LIexgZrj9od_AIJp8pvGSnkjAmzScd6X1GZOhcv7-l2wd92DdiLeS99E7QGmdxIxgxIeS_dnL7j-zTv5LAj4qr-D20Z22iT7Nxa3CNvKEQKCJvqba3WN1X9B3dN23jCGn1ZpLnDdpSgAZFIvD26f8j2MHRxbLjcaj4rFcBVeT4AGwRlCaCzhIuHjWtaMqk3Z7Ipns04N9IGVJompSB5P5hERf1Cul8TPHJqjJQnwUFaoCXi9Hu9feJs_wxFVzU68X8gQLO4TohvtGLOD1qaXLOpmZBpB2YTQmx_GU03aiYiCNZNPPvGer0k5FvuXC-Dq_8YQJRMZX2cYYfTCzewSyHmAUC9KiYSnlsj_kc9H7LNu7TYX9Z=w498-h747-no


Allejezus wat een moeilijk spel, wel geweldig!
 
Vandaag zelf voor Pieter post gespeeld en een nieuwe monitor bij Chris opgehaald ..... astro 2 back in da house! Dus ik ben een paar weken niet aanspreekbaar, hahaha

Tevens een tour door het kantoor gehad en de buildup was geweldig man :-) wat een dikke spullen heb je staan, die 8 bit knop ga ik niet snel vergeten net als de kwaliteit van die vewlix schermen..... dikke, dikke poep

Geniet van het mooie weer mannen, perfect game weer!
 
RoOd":3cr1zp68 said:
Tevens een tour door het kantoor gehad en de buildup was geweldig man :-) wat een dikke spullen heb je staan, die 8 bit knop ga ik niet snel vergeten net als de kwaliteit van die vewlix schermen..... dikke, dikke poep


Office tour video aub.... @Jinxz
 
Mooie spullen, gefeliciteerd met de aanwinsten allen! 8)

Ik heb mijn Taito F3 multi ook binnen maar helaas pindakaas, hij wil niet :cry:
 
Cageman":1ar4dc4h said:
Asure inside. Haha! Wat heb je er aan bijgedragen Alex? Geen kinderachtig stukje hardware zo te zien.
Heel veel testwerk. Heel veel hackwerk, beveiligingen en andere ongein er uit slopen. Check op cart swap afvangen zodat je direct in het service menu terecht komt. Veel dingen die de end user niet direct opvallen maar wel bijdragen aan gemak. :D

@K405 plemp eens een foto hoe hij op je mainboard zit. Hij kan verkeerd om. De bank met 6 schuine grote chips moet aan de buitenkant.
Verder eens je SD card formatteren en met 1 game erop testen. Krijg je wel games te zien op je LCD die je kunt kiezen?

Zie hier voor cart orientatie:

(En anders ff op de AP forums je melden voor verdere support.)
 
Asure":21dusv8g said:
@K405 plemp eens een foto hoe hij op je mainboard zit. Hij kan verkeerd om. De bank met 6 schuine grote chips moet aan de buitenkant.
Verder eens je SD card formatteren en met 1 game erop testen. Krijg je wel games te zien op je LCD die je kunt kiezen?

Had ie hier gezet (op AP). Board zit er goed op.
Bij mij werkt ie prima.
 
Asure":30qpqzbe said:
Cageman":30qpqzbe said:
Asure inside. Haha! Wat heb je er aan bijgedragen Alex? Geen kinderachtig stukje hardware zo te zien.
Heel veel testwerk. Heel veel hackwerk, beveiligingen en andere ongein er uit slopen. Check op cart swap afvangen zodat je direct in het service menu terecht komt. Veel dingen die de end user niet direct opvallen maar wel bijdragen aan gemak. :D

@K405 plemp eens een foto hoe hij op je mainboard zit. Hij kan verkeerd om. De bank met 6 schuine grote chips moet aan de buitenkant.
Verder eens je SD card formatteren en met 1 game erop testen. Krijg je wel games te zien op je LCD die je kunt kiezen?

Zie hier voor cart orientatie:

(En anders ff op de AP forums je melden voor verdere support.)

Wist niet dat jij dezelfde Asure was 8) /me bows down

http://www.arcade-projects.com/foru...t-it-to-work-properly/&postID=51796#post51796

Ik heb de multi op juiste manier op het mobo geprikt, ik heb de tekst op de multi PCB, bij de connectoren, als referentie gebruikt, A,B,C en D.
Verschillende sd kaartjes geprobeerd, kaartjes worden wel gelezen in de CPS2 multi, FW reset .img file word ook netjes geladen en verwijderd van de sd kaart, dus het ligt niet aan de sd kaartjes.

waiwainl":30qpqzbe said:
Asure":30qpqzbe said:
@K405 plemp eens een foto hoe hij op je mainboard zit. Hij kan verkeerd om. De bank met 6 schuine grote chips moet aan de buitenkant.
Verder eens je SD card formatteren en met 1 game erop testen. Krijg je wel games te zien op je LCD die je kunt kiezen?

Had ie hier gezet (op AP). Board zit er goed op.
Bij mij werkt ie prima.

Ja, snap het ook niet, PCB ziet er voor de rest goed uit, je zou zeggen het moet gewoon werken.
 
Back
Top