What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Onverwachts veel extra speelplezier :mrgreen: Ook gelijk de mogelijkheid van Online gamen uit te proberen. :)

AF1QipNyEMhYmgPTpWQMiQ1sVC56PxYXY24Jt5RSGzC6

Da Dude":2n5nli7r said:
ik zie niks, alleen een rondje

Da's jammer. Ik heb telkens problemen met foto's erop plaatsen. Zal wel wat verkeerd doen. Eerst met Photobucket en nu met google foto's.

Maar het is dus een ps4 1tb versie met Uncharted 4 en ik heb trackmania turbo erbij gedaan. Ik kreeg ook nog Fifa 16 er gratis bij.
Kan ik eens wat meer online mij proberen te vermaken :mrgreen:

waiwainl":qzo6o3d5 said:
Yes :mrgreen: - finally! In the Hunt
Geez, klopt het dat dit een HEEL duur PCBtje is? :) Of de prijzen van eBay zijn erg hoog!...

Nice game, zal veel plezier opbrengen...

Jazsie":18y25ici said:
waiwainl":18y25ici said:
Geez, klopt het dat dit een HEEL duur PCBtje is? :) Of de prijzen van eBay zijn erg hoog!...

Of de prijs is heel erg gestegen of ebay is gek. En ebay prijzen slaan sowieso nergens op. In The Hunt kost(te) om en nabij de 125 altijd.
Heb em zelf ook, toffe game! Wel erg pittig. Congrats waiwai!

Jazsie":32fwxxyg said:
waiwainl":32fwxxyg said:

Goedkoop was ie niet, 180 euro ongeveer.

sombetzki":mrd27ujn said:
Heb em zelf ook, toffe game! Wel erg pittig. Congrats waiwai!

Nogal - hij lijkt simpel door zijn art, tot nu toe suck ik, nog wat meer oefenen :)

In the Hunt, vette game. Gemaakt door wat prominente namen die later Metal Slug maakten btw.

waiwainl":1owzfu3r said:
Goedkoop was ie niet, 180 euro ongeveer.
180,-- EUR is niet goedkoop neen maar wel een stuk goedkoper dan eBay prijs van 700,-- EUR :P.

Ik zie soms echt bizarre prijzen, vraag me ook echt af of het voor die prijzen weg gaat...

Very nice! Maak me alleen beetje zorgen om de bruine caps. Die staan bekend om het lekken op Irem borden.

Vandaag ontvangen: 2 mega drives, 3 normale controllers, een mega joystick (hoe heetie ook alweer) en 8 games.

Helaas geen foto's nog want ik ben weer terug in italie en het is net in NL aangekomen....

Eind van de maand kan er gespeeld en gemod worden :-)

In sega formaat he?

Geprint op Epson Stylus Pro 9900 met Epson UltraChrome® HDR ink, op Epson Premium SemiGloss 250grams

de huidige voorraad:

Vewlix sized 660x80mm:

1 x Guilty Gear Xrd Revelator
1 x Guilty Gear Xrd Sign
2 x Akai Katana
2 x Crimzon Clover World Ignition
2 x Darius Burst Chronicle Saviours
2 x Donpachi

Naomi Universal sized 480x70mm:

1 x Metal Slug
1 x Metal Slug 2
1 x Battle Bakraid