What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ja het gaat aardig en dan staat nog niet alles erop. Er is nog genoeg te kopen helaas, gewoon voor de heb....En ik heb meer shockboxes nodig, dus als iemand nog wat heeft :-)

99DgeMP.jpg

Meeste hiervan is afgelopen maand binnengekomen.
Behalve Gun Frontier, R-Type III, Sexy Parodius, Detana Twinbee Deluxe Pack, Mario World 2, Strikers 1945 en Gradius V.
Die heb ik er puur bijgelegd om mee te pronken. :dance:

Mooi hoor, ik blijf toch cartridges bijzonder vinden. Zou weer terug moeten komen, al dat gedownload is maar niks, al is het maar voor het missen van artwork of een boekje.

RoOd":1hik00rt said:
Mooi hoor, ik blijf toch cartridges bijzonder vinden. Zou weer terug moeten komen, al dat gedownload is maar niks, al is het maar voor het missen van artwork of een boekje.

100% mee eens. Hoe vet zou het zijn om gewoon een soort SSD of overgrown SD-kaart in een console te moeten proppen die in een doos zit in de stijl van japanse SNES games of AES games.

Ik hoop dat ook, maar Online downloads zijn veel goedkoper. En ik denk dat we eerder naar Full online stores gaan, dan terug naar Cardridges (puur omdat het goedkoper is). Al zouden SSD's in een console proppen echt epic.

logo.png

Twee uit de hand gelopen hobby's gecombineerd (het draaien van webshops en flipperen) :)
Dit weekend de shop "af genoeg" kunnen krijgen om het online te zetten.
Mochten er hier flipperliefhebbers zijn die ik kan helpen aan onderdelen, Nozomi prijzen aanwezig :)

knap hoe je dat door Pieter post hebt kunnen laten bezorgen ;)

Maar, leuke webshop! Zie ook parts die op de cab gebruik kunnen worden, deze gaat in mijn shop lijst!

Dankzij mustbeDreaming een hele mooie stool ontvangen vandaag. was er ook supersnel, binnen een weekje, had ik niet verwacht.

nu nog de cab erbij en we kunnen echt gaan gamen hehehe

27511306330_e3c8a8cdcf_c.jpg

Back