What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Als je de laatste drie reacties leest zou je toch denken :mrgreen:

Hahahaha, Ja nou mijn dickpics komen eraan :P



Volgens mij ben ik echt 1 van de eersten met zo'n ding. Zelfs nog geen reviews op youtube.

En met een 7 inch scherm. Zeker een grote gameboy :mrgreen:
Kwaliteit is echt goed. vergeleken met de vorige hebben ze de controls en de buttons echt goed gedaan.
Daarover later meer
 
Ik ben ook echt wel benieuwd naar een foto met dat ding in je handen. En als je een dickpic plaatst heb je een levenslange ban te pakken :text-banplz:
 
Volgens mij ben ik echt 1 van de eersten met zo'n ding. En met 7 inch :shhh:

Een ban voor 7 inch? Nou dan moeten jullie Refik (Lorre001) z'n leven lang een ban geven :P
 
Marcosan30":38ql3ey1 said:
Volgens mij ben ik echt 1 van de eersten met zo'n ding. En met 7 inch :shhh:

Een ban voor 7 inch? Nou dan moeten jullie Refik (Lorre001) z'n leven lang een ban geven :P

:text-tmi: :text-nocomment:
 
Mooi man, begint wel een beetje een verslaving te worden, elke keer de nieuwste GPU er in.
Maar waarom niet, als het kan, gewoon doen.
Ik neem deze graag van je over in november ;-)
 
Ook voor een spelletje (maar dan in ut eggie), een shitload aan spullen voor paintball inclusief een nieuwe marker.
 
nog even lopen klooten met de evga tool
power limit op 105
temp op 88.
fan profiel 71% je denkt wat hoog maar het geluid is echt laag .
even crysis 3 gespeeld en ik kwam op dit .

1440p alles high /fxaa
hij ging zelfs nog naar de 1986 ghz
het schommelt nog wel maar volgens mij doet de kaart dit spel op ze sloffen.
ga nog wel verder klooten met resolutie,s enzo
 
beau":3n2czgfh said:
het schommelt nog wel maar volgens mij doet de kaart dit spel op ze sloffen.
Ik mag het wel hopen voor een 800 euro kostend vlaggenschip van NVIDIA ;). Als deze kaart op dit moment moeite heeft met een game dan moeten de ontwikkelaars zich even achter de oren krabben denk ik ;)
 
Ik zat te kijken op GPU Benchmarks Vriend van mij zoekt een radeon alternatief voor de 970, en rara welke staat helemaal bovenaan. Die 1080.
Ik ben benieuwd of er binnenkort een 1080 TI aan komt
 
Er komt een ti en een titan
Zit nu op 1986 GHz de 2 GHz haal ik wel
Met het geheugen nog niks gedaan
 
Ik post niet al teveel, maar deze is het zeker wel waard! Heel erg lang gezocht...en uiteindelijk gevonden: een originele japanse Double Dragon II arcade poster uit 1988.

QOGvwQNh.jpg
 
Back
Top