waiwainl":1dfub8ia said:Maak eens een foto met dat ding in je handen?
RoOd":1dfub8ia said:Wat een formaat zeg maar ziet er heeeel gelikt uit.
sombetzki":1dfub8ia said:Zo, das een knoepert!
Als je de laatste drie reacties leest zou je toch denken :mrgreen:
Marcosan30":38ql3ey1 said:Volgens mij ben ik echt 1 van de eersten met zo'n ding. En met 7 inch :shhh:
Een ban voor 7 inch? Nou dan moeten jullie Refik (Lorre001) z'n leven lang een ban geven![]()
beau":40wgks8t said:

Ik mag het wel hopen voor een 800 euro kostend vlaggenschip van NVIDIAbeau":3n2czgfh said:het schommelt nog wel maar volgens mij doet de kaart dit spel op ze sloffen.