What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Een nieuwe hoofdtelefoon JBL e50BT aangeschaft.
jbl_e50btblk_synchros_e50bt_bluetooth_on_ear_1075044.jpg

Lekker met gamen of filmkijken.

Post van groo1306 aangepast om plaatje zichtbaar te maken

Betekend 'synchros' dat de linker speaker in sync loopt met de rechter speaker? Lijkt me toch een minimum voorwaarde voor elke hoofdtelefoon? 😉

Cageman":18k9zret said:
Post van groo1306 aangepast om plaatje zichtbaar te maken
Dank je wel Cageman.

Da Dude":18k9zret said:
JBL. goed merk. draadloos?
Ja, draadloos Bluetooth. Werkt perfect op de tablet met bv Netflix enz. Alleen met mijn moviebox via de tablet loopt het geluid achter op het beeld. Nog even zoeken om dit te verhelpen. Je kan hem ook met snoer gebruiken, dan gaat het wel goed. Dus het zit hem in het bluetooth stuk lijkt mij.

waiwainl":18k9zret said:
Betekend 'synchros' dat de linker speaker in sync loopt met de rechter speaker? Lijkt me toch een minimum voorwaarde voor elke hoofdtelefoon? 😉
Geen idee. :mrgreen: Hij voldoet naar mijn wensen met (voor mij) perfect sound.

Vervanging voor me eerste Sega Blast City :mrgreen:

20160209_112655.png

Een van de betere OST packages die ik gezien heb tot nu toe - ook een van mijn favoriete OST's :mrgreen:

Mushihimesama%20Futari%20OST%20%20specials_zpsv38mhyd0.jpg
Mushihimesama%20Futari%20OST%20%20specials3_zpspfojggar.jpg
Mushihimesama%20Futari%20OST%20%20specials2_zpsnzaghvgb.jpg

Mooie set. de art vind ik mooier dan de soundtrack ;-)
Maar dit zijn wel de gavere collectors boxen voor je verzameling

waiwainl":sinsd4um said:
K405":sinsd4um said:

Wat ga je dan met je kast doen? 😉

Bedoel je nou wat ik dan met me Sega Blast City ga doen en alleen met me nieuwe ballen en knoppen ga zitten spelen? :mrgreen: Of bedoel je wat ik nu met me woodie arcade kast ga doen? Ik weet namelijk niet of jij wist dat ik nog een 'kast' had. 😉

K405":20oohq7v said:
waiwainl":20oohq7v said:
K405":20oohq7v said:

Wat ga je dan met je kast doen? 😉

Bedoel je nou wat ik dan met me Sega Blast City ga doen en alleen met me nieuwe ballen en knoppen ga zitten spelen? :mrgreen: Of bedoel je wat ik nu met me woodie arcade kast ga doen? Ik weet namelijk niet of jij wist dat ik nog een 'kast' had. 😉

Het eerste ;-)

Afgelopen week mijn Darksoft CPS2 kit binnen gekregen, 10 minuten knutselen en werkt perfect :)

Back