What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

cthulhu":l9v2fzh8 said:
Yep...had ik al gezegd dat hij relatief zeldzaam was, dat ik een dure smaak heb?

't is gewoon een dure hobby. Gelukkig dat de kWh prijs laag is - goedkoop lang gamen :)

Het is maar net wat je er voor over hebt, werkelijke waarde van games bestaat eigenlijk niet. Heb zelf het grootste deel van mijn games gekocht in de 'goede' tijd, tegenwoordig is het inderdaad een wel erg dure hobby aan het worden als je op zoek bent naar pcb's maar ook console games. Handle with care dan maar, die zeldzame bordjes!

Heh...wel een beetje waar...is nog steeds een beetje een verslaving. Het kopen van spellen en dan met name spellen die geen console release hebben gehad en niet 100% geëmuleerd zijn (zoals deze...heeft wat transparatie probleempjes in MAME). Moet een beetje dimmen...heb net ook een flink bedrag neergeteld voor al m'n paintball spulletjes (heb nu bijna alles wat ik nodig denk te hebben).

Mijn Warhammer verslaving is toegeslagen.

Maar voordat ik weer een 100.000 punten leger ga zitten schilderen, doe ik het nog met een Alpha versie van Warhammer 40k Eternal Crusade.
Ik heb de Alpha gekocht om al te testen. mini blogje op mijn site gezet met alle links.
Lekkah

eternal.jpg

hahahaha, Ik zal op het forum aangeven dat ze die als audio toevoegen.

Warmaster en IVth Crusade zijn mijn favo albums van de band.
Maar goed plan.
Vandaag mijn PC herinstallatie gegeven.
240 Gb SSD als C:\ schijf voor mijn windows en programma's.
gaat helemaal goedkomen

Voor de mensen die hun pc ff willen opschroeven:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sa ... 58474.html
Leuke prijs voor een snelle SSD van 240Gb. 😉

Ik had een 65 Gb HD, maar dan zat je altijd met dat geneuzel over waar je welk programma moest installeren. en nu heb ik daar gaan last meer van.
De PC heeft verder genoeg terra voor mijn Steamgames

De 64 Gb SSD zit nu in mijn mediacenter (voor W7, vlc en Kodi).
Meer heb ik niet nodig op dat ding :-)

Het heeft even mogen duren(het waren er dan ook twee), maar sinds vorige week ben ik trotse eigenaar van dit puike duo 8)
Proud as a bird :mrgreen:
TM7A0lR.jpg

waiwainl":2h0mwalm said:
Past goed bij je lamp :) (of wat die ballen erachter ook zijn).

Veel game plezier!

hahaha, Lachen
Maar zeker leuke dingen.
Ga je nog eigen art erop doen, of hou je ze zo?

Machello":2smwzbvg said:
waiwainl":2smwzbvg said:
Past goed bij je lamp :) (of wat die ballen erachter ook zijn).

Veel game plezier!
Inderdaad perfecte match haha. Enjoy !

Dat is geen toeval, want heb heel mijn gameroom voorzien van een soortgelijke kleurengloed. :D
Die ballenlampjes had ik destijds meegenomen uit india, waar ik ze zag in een strandtent.
Een paar jaar terug waren ze hier ook vrij populair, en heb er toen nog wat bij gekocht. Strandtentlook for life! :mrgreen:
Ik zal nog wel eens wat foto's van mijn gameroom uploaden.

Art heb ik er bewust niet op laten zetten (zijn door Jinxz gemaakt btw). Vindt ik al snel zo druk overkomen. Maar ik heb wel een aantal toffe minimalistische spaceship art kunnen vinden.
Toch kon ik er niet echt uitkomen, dus dacht, keep it simple! Is ook een klein beetje een candy cab look zo, wat ik wel erg gaaf en passend vind.

OK, je hebt echt hiervoor gekozen om die reden.
Las ook ergens anders dat ze van Chris kwamen.

Persoonlijk hou ik wel van een mooie artphoto er op.
Maar ik snap je keus. En dan kan ik het goed begrijpen.
Ben benieuwd naar je Gameroom

Back