What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

wacht maar tot het je ziet 4k.....maar goed het blijft zonde een top pc in een vewlix. :mrgreen:

een gaming PC in de woonkamer is niet voor iedereen handig.
Als ik ga gamen, is het vaak omdat iemand iets op tv wil kijken, wat ik niet hoef te zien. 😉

Ik zit zelf het meest op de PC te gamen, achter een 27inch 3D Scherm (Full HD). En btw, Via Chris kun je ook een 4k televisie in je Vewlix laten zetten 8)

Dat is voor later. ik persoonlijk wacht even met de 4k tv.
Het is prachtig, echt waar. Maar ik had heel erg vroeg al een 1080P TV, en zonder HD uitzendingen, en Consoles die "HD ready" aan konden, was het alleen leuk als ik een blue Ray keek. Dus, ik vind het goed zo.

Hd uitzendingen is nu zowat standaard.
en blu-ray kijk ik via de pc stream ik zo naar de tv.
het blijft mooi spul .

ik bestel er eentje, op de pakbon ook maar eentje maar ik krijg er 2.... dank je wel bol.com

85a4e507-1eb1-445d-a8d9-464edd3bf2c8_zpsbvyc1tjs.jpg

dat word coop met mijn neefje.

Onder dat zwarte vlak kan je 2x12 cm fans doen of een waterkoeling.
Dit is niet mijn game pc die staat ook in de woonkamer maar dan in de tv meubel.
deze kijk ik films mee

beau":2ns5wjcq said:
Hd uitzendingen is nu zowat standaard.
en blu-ray kijk ik via de pc stream ik zo naar de tv.
het blijft mooi spul .

Ik heb het ook over iets van 10 jaar geleden.
Nu stream ik bijna alles

Na een flinke tijd op zoek geweest te zijn, heb ik dan eindelijk vandaag het volgende spel mogen ontvangen:

Metamorphic%252520Force.jpg

Dit is overigens de Japanse versie.

Da Dude":ims6yt66 said:
nooit van gehoord. ga ik is googlen.

waiwainl":ims6yt66 said:
ik moest hem ook even googlen.

Heb je wel een 4 player setup ge-wired? :)

Is volgens mij ook niet zo bekend, maar in mijn optiek echt Konami goodness...geweldige graphics en ook echt geweldige muziek. Moveset is niet bepaald diep te noemen (je kan niet eens een dash uitvoeren), maar wel best soepel.
De Japanse versie is véél beter dan de Amerikaanse en is ook vele malen moeilijker te vinden. Ik heb er best een tijdje over gedaan om een Japanse versie te vinden, de Amerikaanse versie heb ik in die tijd relatief regelmatig voorbij zien komen.
Nee, ik heb geen 4-player setup, ook niet nodig want ik speel hoogstens samen met m'n zoontje.

De verschillen:
USA: een timer als lifebar die langzaam naar 0 aftelt...0 = game over. Kan wel aangevuld worden met health items.
Japan: een gewone lifebar zoals hij bedoeld is.

USA: Arena stage is een Boss Rush (2 bazen tegelijkertijd) gevolgd door de normale baas (bazin).
Japan: géén Boss Rush...gewoon alleen de bazin.

USA: tijdens aftiteling géén komische portretten van de makers.
Japan: tijdens aftiteling wel komische portretten van de makers.

Ja lijkt me ook een coole game, lijkt wel echt mad veel op X-Men. Levels en movement van characters is echt 1 op 1 volgens mij, maar wel lekker wacky. Waar gaat zo'n board voor?

ruderudie":1cd0wysf said:
Ja lijkt me ook een coole game, lijkt wel echt mad veel op X-Men. Levels en movement van characters is echt 1 op 1 volgens mij, maar wel lekker wacky. Waar gaat zo'n board voor?

Ze zijn best prijzig (misschien een beetje te prijzig). Er staat nu een USA versie op Ebay voor $699, maar dat is echt veel te veel voor de USA versie aangzien de Japanse gewilder (en "zeldzamer") is en mij 68000 yen heeft gekost.

Back