What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ik koop ze alleen van Batman, maar die Fallout is ook wel erg vet. Jammer dat die van Arkham Knight zwaar tegenvalt, heb hem bij de MM bekeken, maar daar word ik niet warm of koud van...
 
Jij wel, ik heb de laatste jaren aardig wat verzamelingen verkocht.
Gewoon omdat ik er klaar mee was, of er niks mee deed.

Dan krijg je ruimte op de planken.

De vorige collecter editions van Fallout vond ik ook niet het geld waard.
Ik zou de Titanfall Robot nog wel willen. Maar die is zo duur atm.
 
Heb er een tijdje over gedaan, maar heb nu een mooi set van 4x Super Street Fighter 2 Tournament Battle bij elkaar :)
Mooiste vind ik nog dat het 4 opeenvolgende serienummers zijn :P

Nu nog een flinke schoonmaakbeurt!
Volgende stap zal het aanschaffen van nog 3 cabs zijn zodat ik het ook daadwerkelijk kan proberen :oops:

 
De vrouw zei begin van de week dat ze op het werk meerdere Wii's hadden staan omdat dit goed zou zijn voor hun skills (is arts, 3d inzicht voor operaties). Gelijk misbruik van de situatie gemaakt om een Wii U te halen met Mario 3d World. Kan zij mooi oefenen op haar skills en ik heb er weer een console bij :D .

Omdat Zelda een van mijn favoriete game series is en ik hier al een special edition 3ds en een 3ds XL van heb, heb ik ook maar gelijk de limited edition van de Wii U gehaald. Baal er wel van dat Wind Waker als download meegeleverd wordt. Ik heb toch nog altijd graag een hardcopy van een game. Maar dat mag de pret niet drukken. De opdruk van de gamepad vond ik al de moeite waard!

5140720302211wiiu.JPG

5226720302211gamepad.JPG
 
Wat ben jij een goeie man voor haar. Een console aanschaffen voor haar skills te verbeteren. Echtgenoot van het jaar :mrgreen:
Goed bezig. Is de console trouwens ook nog in zelda thema?
 
lees een hoop dingen over starwars, arcade style, makkelijk in te stappen, de een vindt het te gek de ander weer niet
 
De afgelopen tijd en gisteren. Een repro control panel met overlay, een NOS coin entry en een control panel base om de oude te vervangen die een scheur had:

Control%252520Panel.jpg


Nu nog een nieuwe 100 Yen sticker.
 
Back
Top