Da Dude
Nozomi Elite
Nee zeker niet zeg, ik vond dat ik al verwent werd op mijn werk, maar jij doet er een stapje bovenop. Altijd fijn als je goed gereedschap hebt om mee te werken.
Leuke baan btw.
Ik ben grafisch vormgever geweest voordat ik de ICT in rolde. Fysiek laten zien wat je maakt/doet. Dat vond ik het mooiste aan die baan.
Zal jij ook hebben. als je ontwerp uiteindelijk ergens wordt gebouwd.
Leuke baan btw.
Ik ben grafisch vormgever geweest voordat ik de ICT in rolde. Fysiek laten zien wat je maakt/doet. Dat vond ik het mooiste aan die baan.
Zal jij ook hebben. als je ontwerp uiteindelijk ergens wordt gebouwd.



