beau
Pattern Reader
De setting van alien en de stem van weaver geweldigBeatmaster-P":pmpmj2e0 said:Die Alien isolation is mijn favo game!
ongelofelijk mooi is die!
De setting van alien en de stem van weaver geweldigBeatmaster-P":pmpmj2e0 said:Die Alien isolation is mijn favo game!
ongelofelijk mooi is die!
Hij heeft potentie al moet er goed naar gekeken worden. Wel een gekke Daytona want het is een dedicated single player. Aangepaste bezel, marquee etc.Cageman":293ikmkh said:Daytona no. 7![]()
Kunnen we onder het genot van een met de APB aangestoken haardvuurtje wel eens naar kijken binnenkortJinxz":2vy5gsn0 said:Hij heeft potentie al moet er goed naar gekeken worden. Wel een gekke Daytona want het is een dedicated single player. Aangepaste bezel, marquee etc.Cageman":2vy5gsn0 said:Daytona no. 7![]()
Cageman":19nzbyob said:Kunnen we onder het genot van een met de APB aangestoken haardvuurtje wel eens naar kijken binnenkortJinxz":19nzbyob said:Hij heeft potentie al moet er goed naar gekeken worden. Wel een gekke Daytona want het is een dedicated single player. Aangepaste bezel, marquee etc.Cageman":19nzbyob said:Daytona no. 7![]()
![]()
Mart":bcgt7kp0 said::mrgreen: Zo heerlijk die eeuwige woody/candy bitch fight ! :mrgreen:
Jinxz":2dg4tfo1 said:Vandaag heeft deze Pieter Post een holy grail (voor mij dan) opgehaald in het altijd mooie België.
Ik heb zo'n goeie herinneringen aan deze game dat ik 'm ooit een moest hebben en toen hij op MP stond tesamen met een Daytona kon ik het niet laten om toe te happen.
In eerste instantie een bod uitgebracht om vervolgens overboden te worden door een Duitse kennis van me. Gelukkig haakte hij op het laatste moment af en kon ik alsnog toehappen.
Het is een APB incl. het erg zeldzame stoeltje. Het spel is net als virtua soccer maar dan zonder voetballers, bal, stadion, goal en daar voor in de plaats een politie-agent, een auto en een paar boeven :mrgreen:
![]()
![]()