What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Dankzij de BTW dagen van de Mediamarkt vervroegd een Nikon D7100 op de kop getikt voor een aardige prijs.

Crappy foto van een kick ass toestel.
D7100.jpg


Nu m'n ouwe trouwe D90 body op Marktplaats zetten...
 
IMG_6724.JPG


IMG_6725.JPG


Ziet er allemaal mooi uit, alleen de joypad voelt wat crappie aan.
Vanavond is de game testen
 
Een perfecte foto want, zoals de wijze filosoof Witte Reus ooit zei, 'het wordt pas echt schoon als het flink vies is' :mrgreen:

Without kidding, leuk project en post aub wat pics van je proces.
 
Heel veel succes met het Project Bryan, ik weet zeker dat het een vet ding gaat worden! Zou tof zijn als je een topic met het project maakt :)
 
dank je wel allemaal ik zal er wel een topic van maken wanneer ik er mee aan de slag ga, eerst mn MK room afmaken en dubbele MK items verkopen :)
En dan before fotos maken en beginnen ermee
 
Psykick":1h86qzcn said:
Heerlijk deze dedicated hardcore!! Geniet ervan Dayo!!
Dankje wel has
Da Dude":1h86qzcn said:
Goed bezig. Kerel. koop jij voor elk spel een apart scherm
Ik heb er aardig wat 😉
 
Back
Top