What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Psykick":1nsb5c1l said:
Nette bak Anton, gelukkig is ie weer ok. Heb je het de verkoper nog laten weten en zo ja, wat was zijn antwoord?

Nee, heb de beste man niet meer gebeld. Ondanks dat hij kapot is gegaan hebben we er echt een mazzeltje mee gehad. Gelijkwaardige bussen kosten om en nabij 3500 euro, ik heb 1500 betaald. Als er dan een reparatie achter weg komt is dat geen probleem. Mijn monteur merkte direct al dat de aandrijfas niet goed was, maar had niet verwacht dat hij dezelfde dag nog aan vervanging toe zou zijn ;)
Al met al een goede, goedkope bus 8)

ik had deze voor mn verjaardag gekregen

42260385.jpg

eerlijk is eerlijk, hij soldeert een stuk lekkerder dan dat cheap ass ding dat ik eerst had. Ligt lekker licht in de hand, kabel is lang en flexibel en het station zelf voelt erg degelijk aan

Beau, klein vraagje. Hoe is de animatie qua frames/vloeiend op de ps4? Ik heb zelf de ps3 versie gespeeld en die draaide echt bagger. Animaties waren heel houterig.

(Ik ga waarschijnlijk een ps4 aanschaffen voor GG Xrd dus ik ben wel benieuwd :P)

Da's goed nieuws! Thanks :)

Blijkbaar is er een performance en graphics mode op de ps3, ik denk dat het daar aan ligt.... Binnenkort eens testen.

Back