What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Psykick said:
Wat een vette stick weer! Het homo-erotische gehalte is weer lekker hoog, maar dat was te verwachten als je deze 2 care bears bij elkaar brengt. Bronies for life :mrgreen: :mrgreen:

haha met de nieuwjaars borrel kan ik weer lekker kroelen in je baard
Ouwe kanaalveger van me :mrgreen: :mrgreen:
 
gewoon omdat ie vreemd is
deze voor mn stick collectie :)
is een voorbeeld foto
original_54077_42VIwvUcQQLKm7MI299bVuaKS.jpg

bedankt Robin voor de tip :)

gelijk ook maar bij dezelfde verkoper op MP een paar xbox360 games gescoord is mn zoontje ook blij
Forza 2 en Forza 3 (1 voor oude xbox en 4 hadden we al)
Prince of Persia
Sonic the Hedgehog
GTA4
Streetfighter X Tekken (promo)
 
shootem":7qbtuy7z said:
Die stick is best gaar en werd zo goed als alleen gebruikt voor padhacks omdat hij common ground heeft

100% true. Ik heb in de tijd tientallen van die sticks mishandeld, vermoord, ontleed en de ingewanden misbruikt voor custom sticks ;) common ground stuff
 
Een nieuwe wagen;
10421472_795103583871002_2055945531534826728_n.jpg


Werd alleen niet gebracht, moest hem halen. Op een of andere manier is Anton + Auto altijd problemen :( Vorige is verkocht voor € 200 omdat de motor helemaal kapot was gelopen, en zo gaat het bij mij iedere keer.
Gisteren samen met een monteur van mij op pad geweest om een auto te kopen. Deze gehaald (uurtje rijden), bij hem koffie gedronken en we rijden weg en de aandrijfas breekt :(... Gelukkig was mijn monteur zo tof om gisteren de rest van zijn dag te besteden aan het repareren vd auto, dus hij is nu weer klaar! :D

Mooie bus, ruimte voor cabs (kunnen minder grote cabs in dan de vorige, maar je moet wat) en dr kunnen 5 man in! Alle vikingen kunnen nu dus in 1 auto naar het NGC komen ;) En ik kan binnenkort eindelijk de Aero City bij Asure ophalen voor het STNGC 8-)
 
Psykick":3mmith9a said:
Nice, kan er alleen niet veel van vinden. Is het wat?

Ik vindt van wel :-)
Ze hebben alleen geen TATE mode; kan het althans niet vinden..

"The package includes Chaos Field, Radirgy, Karous, Illvelo, and Radirgy Noa.

Outside of the original versions, each title features a “Mixture Mode” where you can play an Illvelo stage. And a new “Death Mode” has you fighting approaching enemies to protect a storehouse. Each mode supports two players.

Each game also has new songs from k.h.d.n."
 
Nette bak Anton, gelukkig is ie weer ok. Heb je het de verkoper nog laten weten en zo ja, wat was zijn antwoord?

@waiwai, klinkt nice, maar raar dat er geen tate functie in zit, kan het me haast niet voorstellen.
 
Back
Top