What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Coole get! Hoe zit dat met gameplay? Hoe gooi je met die controls de krant weg?

stuur naar voren is harder fietsen, naar achter is remmen, links en rechts spreekt voor zich en elke kant vh stuur heeft een button om een krant te gooien, dit zijn ook meteen de P1 en P2 button

volgens mij werkt het technisch zoals de Star Wars yoke (ook atari)

Ziet eruit als een leuke kast om te spelen, vooral vanwege dat stuurtje...geeft het geheel wel een extra dimensie t.o.v. de thuisversies.

Daar was ik op de C64 heel goed in, en op de arcade waardeloos. maar wat een geweldige game.

Ik voorzie dat ik binnenkort op de koffie wil bij anunaki.
Paperboy is awesome.

Anunaki":3v1i2hyg said:
Tx

Dat kan hoor Ratson. Kun je me meteen tips geven

Dan moet ik ver in mijn geheugen graven. In de cafetaria waar ik vroeger kwam hadden ze er een. Een gozer daar was echt mqster paperboy.

Casey120":3i1wtfjq said:
Gaaf paperboy !!!!
Die pcb er in is achterlijk groot :lol:

Inderdaad ja, kwam er ooit eentje tegen op ebay jaren geleden.
Zijn het er meerdere aan elkaar eigenlijk, of een lange pcb?

het zijn 2 grote PCBs en een powerboard oid

eg9vnk.jpg

en alles zit met stekkers, dus geen card edge / edge connector

Haha, what the hell :shock:
Alleen dat maakt die cab al vet :D

Holy crap dat is pas een PCB!

Hier mijn goodies:

Metal%2BSlug%2BX.jpg

Garou%2BMark%2Bof%2Bthe%2BWolves.jpg

Tijd om wat meer MVS spellen te scoren.

Anunaki":17zblqul said:
het zijn 2 grote PCBs en een powerboard oid
en alles zit met stekkers, dus geen card edge / edge connector

haha gaaf - vroeger wisten ze tenminste hoe je een PCB moest maken, dat kleine grut tegenwoordig :-)

Als je de pcb's achter elkaar legt kan ik wel meer games opnoemen die tot een aardige lengte komen. Er zijn heel veel games waarvan de pcb's op elkaar gestapeld zijn, waarschijnlijk om ruimte te besparen :mrgreen:

Back